{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
326 visninger | Oprettet:

Frit sygehus valg ?? Hjælp søges {{forumTopicSubject}}

er der nogen der har forstand på det med det frie sygehus valg ?

jeg er i marts blevet opereret for en hjerte fejl, og nu skal jeg opereres på et privat hospital af kosmetiske årsager, og narkoselægen fra privathospitalet vil jo gerne have at jeg bliver tjekket for om det hele nu er normalt og han vil gerne have et Ekg også...

jeg var nede ved min egen læge for at få en henvisning til en kontrol på et sygehus, og hun sagde at jeg skulle have været til en obligatorisk kontrol 2 måneder efter operationen, dvs 9 maj.

men de kunen ikke sige hvor lang tid det ville tage ?
jeg skal opereres på privathospitalet d 28/7 og vil gerne have det på plads inden, så hvordan ser det ud, kan jeg vælge et andet sygehus ? eller et privat hjertecenter ?

ved samme besøg ved min læge fik jeg også en henvisning til en scanning af min hofte fordi jeg har løseledkapsler i dem, og dre har jeg allerede modtaget papirer på at jeg bare kan vælge et andet hospital, fordi de først kan tage mig ind d 24/7
og det var i mandags jeg var til læge...

jeg vil bare gerne have tjekket det med hjertet inden narkosen, oigså for at have ro i sindet.

hvordan er jeg stillet ? og hvor kan man henvende sig ?

håber nogen kan hjælpe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Frit sygehus valg ?? Hjælp søges
Kommentér på:
Frit sygehus valg ?? Hjælp søges

Annonce