Frit sygehus valg ?? Hjælp søges {{forumTopicSubject}}
er der nogen der har forstand på det med det frie sygehus valg ?
jeg er i marts blevet opereret for en hjerte fejl, og nu skal jeg opereres på et privat hospital af kosmetiske årsager, og narkoselægen fra privathospitalet vil jo gerne have at jeg bliver tjekket for om det hele nu er normalt og han vil gerne have et Ekg også...
jeg var nede ved min egen læge for at få en henvisning til en kontrol på et sygehus, og hun sagde at jeg skulle have været til en obligatorisk kontrol 2 måneder efter operationen, dvs 9 maj.
men de kunen ikke sige hvor lang tid det ville tage ?
jeg skal opereres på privathospitalet d 28/7 og vil gerne have det på plads inden, så hvordan ser det ud, kan jeg vælge et andet sygehus ? eller et privat hjertecenter ?
ved samme besøg ved min læge fik jeg også en henvisning til en scanning af min hofte fordi jeg har løseledkapsler i dem, og dre har jeg allerede modtaget papirer på at jeg bare kan vælge et andet hospital, fordi de først kan tage mig ind d 24/7
og det var i mandags jeg var til læge...
jeg vil bare gerne have tjekket det med hjertet inden narkosen, oigså for at have ro i sindet.
hvordan er jeg stillet ? og hvor kan man henvende sig ?
håber nogen kan hjælpe
nov 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 75 Svar: 621
www.borger.dk/EMNER/SUNDHEDOGSYGDOM/PATIENTRETTIGHEDER/Sider/Fritsygehusvalg.aspx
apr 2006
Følger: 72 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 51 Svar: 4.190
Hvis det pågældende sygehus ikke kan leve op til tidsgrænsen.. har du frit sygehus valg.. (der må ha været et stykke papir med det du har modtaget)?
det plejer at være region hovedstaden ... der sidder med den opgave... (ihvertfald her på sjælland )
Pøj pøj med din forestående operation...
Frit sygehus valg ?? Hjælp søges