{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
708 visninger | Oprettet:

Solbriller m. styrke? HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

jeg står i den dumme situation at jeg nu skal til festival og har ingen solbriller, har lige fået briller og kan ikke undvære dem og jeg kan heller gå med bare briller i 4dage, mit spørgsmål er så kan man nogen steder bare købe solbriller hvor der er styrke i lissom du kan købe briller med styrke i bilka osv.. jeg skal nemlig bare have -1.. Håber der nogen der kan hjælpe.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Solbriller m. styrke? HJÆLP!
  • #2   30. jun 2009 tror du nød til at gå til brillemanden smiley

• #3   30. jun 2009 det var det jeg frygtede, det der clip on det gør jeg bare ik...

• #4   30. jun 2009 alt efter hvordan brillen er lavet kan man sætte smarte "klip" på ikke dem der der svinges op over som nogen ældre har, jeg havde nogen i sin tid de havde samme form som brillen og kunne sættes på så de gik i et med brillen. Nu har jeg købt et sæt normal briller og et sæt solbrille med styrke hos louis Nielsen men hvis det er tl weekenden du skal bruge dem er det sikkert lidt for sent ude at få dem lavet..

god festival

• #7   30. jun 2009 føtex har for en måned siden haft solbriller Med styrke

• #8   30. jun 2009 problem løst, jeg cyklede op til en optiker for bare at kigge på solbriller og hun foreslog os kontaktlinser, jeg har altid troet at det ku jeg ikke finde uaf, jeg ku lide at have dem i øjene osv, men jeg prøvede og nu sidder jeg med dem i og kan næsten ik mærke dem, så nu kan jeg tage til festival men kontaktlinser og min gamle solbriller smiley

• #10   30. jun 2009 man vænner sig meget hurtig til linser, jeg troede osse jeg skulle dø da jeg skulle putte dem i de første par gange

nu har jeg haft dem i snart 13 år og kan sq ikke undvære dem, bare det at jeg kan tage hvilke som helst solbriller på er lækkert, og om vinteren, intet der dugger

jeg elsker mine linser. hvis jeg var dig ville jeg købe nogle vådservietter og lige vaske fingerne med inden du tager dem ud og ind hvis det ikke er døgnlinser.

god fornøjelse med dine linser, en hel ny verden åbner sig for dig, du har nemlig ingen blinde vinkler *S*

• #11   30. jun 2009 ja det helt vildt, jeg havde slet ik problemer med at tage dem i eller noget, de første par timer har mine øjne godt nok været lidt irriteret og nogle gange kan de godt lige genere lidt men det går over igen, men ngår der ik et par dage hvor man har lidt irriteret øjne? jeg tænker man er jo ik vant til at have noget i øjnene..

jeg sys det rigtig dejligt her til sommer at man er fri for at skifte mellem briller og solbriller, så nu håber jeg bare jeg kan vænne mig til dem..

ja har os tænkt på at købe nogle vådservietter os især hvis jeg skal tage em ud eller rette på dem til festivalen, men jeg har os håndsprit? kan det bruges os?

Kommentér på:
Solbriller m. styrke? HJÆLP!

Annonce