2. aug 2007 Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.164
Skøøøn køretur - en lille fortælling {{forumTopicSubject}}
Synes lige jeg vil dele lidt af mine dejlige oplevelser:
Igår sendte jeg min søn på 12 år afsted til New York sammen med hans far (min X) så det skulle fejres lidt, selvom jeg havde sommerfugle i maven og skulle vente på at han ville give besked når de var nået sikkert frem. Flere af mine venner gik også på ferie, så jeg tog derfor sidst på eftermiddagen Keesha med op til det lokale torv og bodega, hvor vi sad udenfor og hyggede. Så kom en af mine venner i en Buick V8 cabriolet fra '64 og han spurgte om vi ville med en tur. Hunden kom også med og vi cruisede ned gennem Århus midtby fredag aften. Keesha fik virkelig en på opleveren: hun sad med næsen i sky eller med hovedet hængende ud til siden eller bagud og indsnusede den friske luft og alle indtrykkene. Hold op hvor så hun glad ud :-)) Folk på cafeerne og fortovene vinkede til os og kom med søde og sjove kommentarer både til bilen og hunden *GG* Det var bare en super tur, og hun blev bestemt ikke køresyg denne gang. Vi sluttede så af med Somersby og sodavand på terrassen og Keesha fik et velfortjent kyllingelår fra fryseren.
Har I haft nogle dejlige oplevelser her i sommervarmen?
jan 2008
Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.796
Den dejligste oplevelse jeg lige kan komme på er at jeg har fået lokket Sitta med ud i vandet sammen med mig, hun smuttede godt nok hurtigt ind igen, men det var rigtigt hyggeligt så længe det varede :O)
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.164
Mon ikke også Sitta efterhånden finder ud af at vandet er mega skønt - det håber jeg. Keesha var også lidt nervøs i starten og bange for bølgerne, men nu er hun bare en vandhund uden lige.
Skøøøn køretur - en lille fortælling