{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

Kanin købes... {{forumTopicSubject}}

Godmorgen :O)

Jeg har en belgisk kæmpe kanin som søger selskab.

Det skal være en hun kanin. Den vil komme til at bo ude i hjemmelavet bur med stor løbegård til så de selv kan vælge om de vil være inde eller ude på græsset.
Det skal være i Aalborg området.

Jeg har søgt på diverse sider, men synes ikke rigtig der er nogen, det skal jo helst ikke være en alt for lille kanin, da min kanin er en meget stor dame :O)

Så sig endelig til hvis du har en kanin eller kender nogen som har en kanin de skal af med. :O)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin købes...
  • #1   9. jul 2009 Jamen jeg har ikke et krav til racen, bare mere at min kanin er jo en ret sor dame på 5 kg og vokser endnu... Så tænker mere på at en lille kanin kan magte en bestemt dame??? :O)

  • #2   9. jul 2009 vi har en kanin opdrætter i den lille landtby vi bor i smiley og han har rigtig mange af de dejlige kæmper smiley
    men det er desværre på vestsjælland...



  • #3   9. jul 2009 sabrina M

    Ja, jeg ville jo gerne have en kæmpe mere, men der er ikke nogen der har omkring Aalborg :O(


  • #4   9. jul 2009 Jeg har li i mandags varet oppe og hente en fransk vædder, mere, så nu har jeg en kæmpe, og 2 vædder.. Han hedder vinkel stalden. (bor i vedde) . du kan prøve at kigge derinde smiley

  • #5   9. jul 2009 kan se han har kæmper til salg smiley

  • #6   9. jul 2009 Ihhh altså..

    Men det er lige langt nok væk, når jeg bor i Aalborg


  • #7   9. jul 2009 Så kan man jo lave en heldags tur ud af det. eller skal jeg til nyborg d. 17/7 altså næste fredag, så kunne vi mødes der, så spare du da broen smiley

  • #8   9. jul 2009 øhh,,,hvis jeg lige må komme med et lille indslag,, ? Så er jeg altså temmelig overbevist om at man ikke kan have flere kaniner gående sammen når de er kønsmodne.
    Jeg har selv en kanin gående i hele haven og ville gerne ha' at den fik lidt selskab,,men det tør jeg ikke. Fik på et tidspunkt 2 hanner fra samme kuld,,,da de blev kønsmodne åd de nærmest hinandens kønsorganer... så de måtte aflives..
    Ringede så til Jørgen Larsen (dyrlæge og formand for dansk kaninhop) Han har haft kaniner altid og de er hans speciale. Han sagde at man IKKE må sætte flere kaniner sammen medmindre det er en af hvert køn og man ønsker unger,,,ellers vil de slås. Måske jeg kunne være heldig med en hun og en kastreret han. De vil stadig parre men ingen unger.. Kun een kanin i hvert bur/anlæg!

    Det var hans råd og han ved hvad han taler om. Det var ikke for at blande mig men kun for at skåne dig og kaninerne for det vi var igennem her :o) Men kan godt forstå du gerne vil gi' din kanin lidt selskab,,min er så blevet go'e venner med hundene istedet :o)


  • #9   9. jul 2009 Jeg har aldrig haft problemer med at sætte 2 kaniner sammen før når det er hunner... Min kanin er ikke kønsmoden endnu...

  • #10   9. jul 2009 okay,,,det synes jeg da så er dejligt :o) Heller ikke selvom de var kønsmodne ? For så vil jeg da gerne vide lidt om hvordan du gjorde,,om det var fra helt små eller ? Indtil nu har jeg jo fulgt hans råd fordi jeg simpelthen synes det var så forfærdeligt med de to jkeg havde og ikke har turdet andet :o)
    Håber du har et par go'e råd :o)


  • #11   9. jul 2009 Tanja har ret - du skal ikke regne med de kan gå sammen.

    Man kan være heldig 2 kuld-søstre,som har gået sammen altid kommer overens - men ikke engang det er sikkert.

    Nette

    ( opdrætter af angora ).


  • #12   9. jul 2009 Det var mor og datter en gang og så var det en kanin jeg fandt i haven som så blev sat sammen med den kanin jeg havde på det tidspunkt, da der ikke var nogen som savnede den... Men det er mange år siden nu :O)

    Men så vil jeg da lade min kæmpe bo alene, synes bare det var bedre hun havde selskab når hun soler sig ;O)



  • #13   9. jul 2009 jeg har heller ikke haft problemer med at have kaninerne til at gå sammen, og jeg havde somregl 2 hunner til at gå sammen og 2 hanner, og det har aldrig givet problemer, dog har det ved hannerne altid været sådan at den ene ikke var kønsmoden når de første gang blev sat sammen og så skiftet jeg engang imellem imellem kaninerne.

Kommentér på:
Kanin købes...

Annonce