{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
644 visninger | Oprettet:

Nogen der arbejder hos Telia? {{forumTopicSubject}}

Jeg står nemlig i en mega træls situation...

For et par mdr. siden ringede en sælger og tilbød mig et abbonnement fordi jeg havde fået firma.. Firmaet kørte slet ikke på det tidspunkt, men det var ligemeget sagde han.. Han fortalte mig det kostede 299.- i mdr, og så fik man en hel række fordele, som gratis tale og fri sms+mms..

Det hele lød meget fint og jeg sprang derfor på.. Jeg fik tilsendt en mail, og inden jeg nåede at få læst kontrakten igennem, hvilket jeg troede man kom til, når man trykkede på linket, var mit abbonnement valideret..

Det viste sig jo så imidlertid at være noget rigtig bæ, for det viste sig det var et erhvervsabbonnement med 12 mdr´s binding, det kostede så også 399 fremfor 299.. Få uger efter modtog jeg min første regning på 958,- og det til trods for jeg slet ikke havde taget telefonen i brug, for det viste sig nemlig også, at det sim kort jeg havde fået tilsendt var med et midlertidigt nummer og ikke mit eget, som jeg havde bedt om..

Jeg har nu haft flere samtaler med Telia og de bliver ved at benægte jeg på nogen måde kan opsige abbonnementet eller i det mindste få sat prisen ned, så derfor er jeg nu tvunget til at betale 399,- de næste 12 mdr + 3 mdr for opsigelsesperioden for noget jeg slet ikke kommer til at bruge..

Kan det være rigtigt?! Der må da være en måde at komme ud af skidtet på?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen der arbejder hos Telia?
  • #1   15. jul 2009 fat en advokat, de telia røvrender altid folk...

sendte mig regninger efter 4 år, betalte dem aldrig og har aldrig hørt mere

• #3   15. jul 2009
    Jeg arbejder for en mekaniker, som fik tilbudt et godt tilbud sidste sommer fra Telia, som skulle flytte hand telefon nummer fra tidligere selskab, da det er hans firmatelefon og står på alle nummerpladeholderne...

Men der gik meget længe med at de sendte et Simkort,. så da han skulle på ferie, valgte han at ringe til sit gamle teleselskab, og bede dem om ikke at lukke hans telefon og beholde ham som kunde...

Men selvom han aldrig modtog et Simkort, og kun brugte sit Simkort fra sit gamle teleselskab, så beder de ham betale 9000kr...

Han betaler gerne for de 6 måneder han skrev under på at binde ham for men de kræver penge for samtaler osv, så han har bedt dem tage ham i retten men det vil de heller ikke...

Så få en advokat.. Hvis vi alle står sammen, må de sgu ændre sig...
    Har oplevet så meget lort med dem....

• #4   15. jul 2009 hold da op det er godt nok noget svineri ! bliv ved med at ringe til telia og brokke dig.. det er bare et spørgsmål om at gå langt nok op på rangstien så skal de nok slippe dig !

• #5   15. jul 2009 Ja få fat i en advokat....
    Min mor har lige haft en skodepisode med "LorTelia" De havde lukket hendes telefon fordi hun havde været i tyrkiet og de så syntes hendes forbrug havde været for højt. Min mor betaler altid sine regninger til tiden så hun er ikke engang dårlig betaler, så havde man måske kunne forstå det. Da hun ringede til Telia og bad dem sende en opkrævning på beløbet, sagde de at det kunne de godt, men de ville ikke under nogen omstændigheder åbne hendes telefon før om 3 uger...

Telia sucks!

• #6   15. jul 2009 Jeg har haft telia i 8 år og har ALDRIG haft problemer hos dem.. Men når jeg har haft 2 mobil nr og har haft det andet nr fra et andet selskab har jeg ik haft andet en problemer hos dem.. Så her bliver jeg ALTID hos Telia

• #7   15. jul 2009 Bed om at få tilsendt en kopi af kontrakten med din underskrift på - Man kan da ikke binde nogle for en kontrakt der ikke er underskrevet!!

I princippet kan et barn på 5 år trykke på linket....

• #8   15. jul 2009 Er der ikke et Erhvervsråd i nærheden som du spørge tilråds...

Har du evt. sat et flueben et sted hvor der rent fysisk står at du acceptere betingelserne....

• #9   15. jul 2009 min lillebror gik en gang ned til orange og fik en tlf med abonoment.. ska lige siges at han kun var omkring 13 da han gjorde det.. og den blev annuleret da min mor gik derned da han jo sku være 18 for at få det.. og de betalte ingenting

• #10   15. jul 2009 Tumling - Det havde da også lige været til Ekstra Bladet hvis de skulle betale for noget smiley

• #11   15. jul 2009 karina: ja ik.. vi var godt nok også alle overrasket over det

• #12   15. jul 2009 Karina: Den har jeg også brugt mod dem, men de siger linket er ligeså gyldigt som en underskrift..

Har talt med erhvervsklagenævnet og de siger jeg skal sende Telia en mail og bede dem give mig et svar, som jeg kan gå videre til en advokat med..

• #13   15. jul 2009 Zilaiya... - Kan kun sige én ting - Klø på - de er da ikke en tand bedre end alle de annoncehajer...

Kommentér på:
Nogen der arbejder hos Telia?

Annonce