{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
674 visninger | Oprettet:

Ih altså....( veninde - ny hund ) {{forumTopicSubject}}

min barndomsveninde som jeg lige for tiden ikke er så gode venner med skal nu have en hund... Jeg synes bare hun er temmelig uansvarlig og ikke passende som hundeejer så har lidt svært ved at forholde mig til det...

Hun har tidligere fået en bullterrier hvalp som hun returnerede fordi den bed i hendes bukseben... øh ja det gør hvalpe....

Nu er hun så på vej til Tyskland efter en "Puggle" - dvs. en blanding af en mops og en Beaggle - tydeligvis uden at have tænkt over hvor smart det er at blande en selskabshund med en jagthund...

Hvor er det bare træls smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ih altså....( veninde - ny hund )
  • #1   19. jul 2009 er det hende der oprettede et indlæg herinde om puggles engang? hvor hun spurgte til racen og opdræt af den?

• #3   19. jul 2009 ej det er da en syg blanding!!

• #5   19. jul 2009 sær blanding ???
    kan godt forstår du er betænkelig hvis hun returnere en hvalp der bider i bukseben .....haha
    folk er mærkelige .

• #6   19. jul 2009 Nej tror ikke hun er herinde... Men tror på ingen måde hun har tænkt over ting som at hun ikke har nogen til at passe den osv. Hun arbejder forholdsvis meget og hvad vil hun lige gøre hvis hun gerne vil ud efter hun har været på arbejde?

Jeg er selv "alene" med min hvalp, men arbejder kun to dage om ugen og har flere veninder og min mor der bor lige rundt om hjørnet og heldigvis har stillet op hvis jeg havde brug for pasning... Hun vil bare så gerne have en hvalp for de er jo sååå søde og nu har jeg jo fået mig en osv osv...

Blir bare super irriteret over det... smiley

• #7   19. jul 2009 Det er en af de nye "designer" hunde... en anden ny populær blanding er mops og cavalier... men det er i det mindste to selskabshunde... kan ikke forestille mig det er smart at blande forskellige typehunde...

• #8   19. jul 2009 Linda: Ja hun mente jo der var noget galt med hvalpen fordi den hele tiden løb efter hende og bed hende i buksebenet....

• #9   19. jul 2009 det indlæg jeg tænkte på var fra en der søgte en pugalier.. men det var lige så lidt gennemtænkt som det du ævner her, derfor jeg kom tila t tænke på det

• #10   19. jul 2009 ja men en hvalp blir hurtigt størrer og der er de også søde ...bare mange som ik kan se det ....den ryger nok videre når det sjove er gået af ...
    tror altså folk glemmer det er levende væsner de har med at gøre .
    de kan føle sorg -smerte-glæde -savn osv .......

• #11   19. jul 2009 Nu spammer jeg lige min egen tråd, men vil da lige sige at det ellers ikke er fordi jeg har noget imod blandinger, men synes bare man skal overveje HVAD man blander...

• #12   19. jul 2009 Caroline Cecilia R
    orrrr for den da ...den har sgu da bare ville lege hehe.

• #13   19. jul 2009 Ville heller aldrig tage til udlandet for at hente en blandingshvalp, det skal da virkelig overvejes, man skal se forældrene osv osv... Skulle jeg til udlandet efter en hund skulle det da være efter en tavle-hund der havde noget særligt at tilføre...

• #14   19. jul 2009 Jeg synes ikke det er så forfærdeligt , at få sådan en blanding.... tror sagtens det kan blive en sød...rar...og sund hund....

Det er bestemt andre blandinger , der er MEGET værre.... :O)

• #15   19. jul 2009 Linda: Jep, de første to måneder jeg havde min vaps var hun da også fast inventar for neden i buksebenet eller i min tå, overvejede nogle gange om jeg var ved at få en lille hæmoride *griner* Var da også ved at få spat, men overvejede da ALDRIG at returnere hende....

Har kun en enkelt gang overvejet om jeg skulle kaste hende eller mig selv udover altanen, da hun havde lagt "gaver" + en tissetår i min elskede sofa OG på en gallakjole der lå i min seng OG desuden havde tørret hundemås i mit hvide sengetæppe ¨så der var herligt bremsespor hele vejen henover sengen.... så ku hundemor lige lære ikke at få vapsen passet ude to dage smiley

• #16   19. jul 2009 jeg tænkere mere på hvis hun mener den er gal med hunden når den bider i leg i et bukseben .......hvondan skal hun så opdrage den og præge den ???

blandings hunde kan være så skønne ........
    men er da mere bange for hendes viden om hvalpe /hunde når hun returnere en hvalp der bider i bukseben

• #17   19. jul 2009 Linda/NITTIB: Præcis, blandingen kan være en ting... men man skal da gerne vide lidt om hunde og opdragelsen af dem for at det bliver en dejlig hund....

• #18   19. jul 2009
    Caroline Cecilia R
    haha ja så kan du lære det ik at gøre hunden ked af det ...såden at smutte fra den hehe
    når jeg går ind til hvalpene om morgen og skal luk dem ud så sidder der 8 hvalpe med sylepise tænder i mine ben og fødder ....man springer som en kakelak derinde .....men det er da skønt ....de er jo nogle små banditter .

• #19   19. jul 2009 sylepise -sylespidse ......damn den er gal med tastaturet i dag

Kommentér på:
Ih altså....( veninde - ny hund )

Annonce