{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
267 visninger | Oprettet:

forældre besøg {{forumTopicSubject}}

Ihhh, vi glæder os til i morgen.... vi skal ned og besøge Nicki's mor og far. Det er altid så hyggeligt. Dog kan Nicki's mor godt være lidt at en skrap tante :o) hun sætter bare sin søn på plads.

Hvor tit besøger i jeres opdrætter? vi besøger vores sådan rimelig tit, måske hver 2-3 måned.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forældre besøg
  • #1   26. feb 2006 Vi har ikke besøgt vores opdrætter efter at vi har fået Binka hjem. Hun bor lidt langt væk, men jeg kan da ikke forestille mig andet end at vi bliver nødt til at kigge forbi hende næste gang vi kommer til Jylland ;o)
    Det bliver da sjovt at se, hvordan Binka reagerer på at se sin mor igen :o)

• #2   26. feb 2006 Vi besøger heller ikke vores opdrætte så tit, 2- 3 gange om året, da vi bor i hver sin ende af landet. Men til gengæld mailer og ringer vi ofte sammen. Og hvis de stiller til skuer i nærheden, tager vi osse ud og kigger.
    Meeen, Luna og hendes mor er ikke super gode venner *ggg*. De er en flok på 4 hos opdrætteren, og de accepterer ikke bare sådan uden videre en "fremmed" . Så de er som regel i et andet rum ,end os, når vi er der.

• #3   26. feb 2006 Jeg har desværre ingen kontakt til mine vovsers tidliger hjem.
    Men havde kontakt til mine 2 gamle hundes opdrætterog har det stadig, efter vovserne måtte lukke deres øjne.

• #4   26. feb 2006 Ja det er rigtig hyggelig at holde kontakt til sin opdrætter, vi besøger ikke hinanden så tit, da vi bo langt fra hinanden. Men vi snakker sammen i telefonen ca 2 gange i månenden nogle gange mere. Begge vores Eurasier kommer fra den samme kennel, så vi har altid en masse der skal drøftes.
    God tur i morgen.......

• #5   26. feb 2006 Jeg har kontakt til Felix´s tidliger ejer, hun bliver så glæd når jeg sender billeder af bullermanden.
    Hun sendte julegaver til mine vovser. Det var bare så sødt. ;o)

• #6   26. feb 2006 Med Gilberts opdrætter har jeg lidt kontakt endnu. Vi sender et julekort hvert år med billeder og en masse sladder om hvad Gilbert har lavet i løbet af året ;o)
    Det bliver han glad for :o)

• #7   26. feb 2006 Vi har også kontakt med Duchessè far som bor i Sverige, vi mailer sammen og jeg sender billeder med jævne mellemrum. Han sendte også en stor pakke til jul til Duchessè og hendes 5 søskende. Det må da også være rart at følge sine hvalpe, det ønsker jeg da også når vi engang skal have hvalpe.

• #8   26. feb 2006 Og Binkas opdrætter får naturligvis Binkas Newsletter med nøje beskrivelse af al den ballade hun laver og de fremskridt, der er *gg*

• #9   26. feb 2006 Belinda, og de er bare så gode *ggg*. vi holder også "Luna- nyt" med Lunas kennelmor *ss*

• #10   26. feb 2006 Cat, *LoooooooooL*

Jeg morer mig også højlydt hver gang jeg skriver dem *gg*

Og når jeg har skrevet det sender jeg lige en kopi til Thomas, så han kan se, hvad hans hund laver *gg*

• #11   26. feb 2006 Belinda, *GGGG*, den er sgu go´*LOL*.
    Men så har han jo osse noget, han kan sende videre *gg*

• #12   26. feb 2006 Ja nemlig ;o) Ellers får han det jo ikke gjort *gg* Han har lige sendt en roman til hende i dag. Hun har nemlig været på ferie, så der er for et stykke tid *gg*

• #13   27. feb 2006 Uha, så har hun jo noget at gå igang med, når hun nu er kommet hjem *gg*

• #14   27. feb 2006 dejlig at læse jeg ikke er den eneste der har kontakt til min opdrætter :o). tror jeg er den eneste har så godt et forhold til hende af alle dem hun efterhånden har solgt hvalpe til. Vi snakker eller sms'er sammen mindst hver 14 dag. Hun er blevet min anden mor, kalder hende også Mutti, og hun siger jeg er hendes 3 datter :o)

• #15   27. feb 2006 nu vil jeg i seng, nat nat

• #16   27. feb 2006 Jeg har haft kontakt med Gizmo`s avler som den eneste af dem der købte hvalp fra hans kuld, vi har besøgt hedne nogen gange og ellers snakket i tlf 3-4 gange om året, men det er slut nu, hun gjorde lige noget der fik mig til at midste alt respekt for hende; så nu er det slut..

Sidst jeg snakkede med hende lige efter nytår spørg jeg så hvordan det går med hendes nye cavalier hvalp hun har fået og hvordan de andre tager det?? (hun havde begge Gizmo`s forældre og en halv søster fra kuldet før ham) Og jo den lille ny havde det perfekt og var så sød.. Men de andre ja dem havde hun da ikke længere!!!! Nå jeg blev noget chokeret over denne nyhed men nej de to tæver var blevet lidt stressede over den nye hvalp og så havde de et par gange tisset på gulvet og Samson hans far kunne ikke lide den nye, så hun havde sku aflivet dem alle 3 samme dag!!!! Hun havde kun haft den nye i 3 dage.. De skal jo lige havde tid til at vænne sig det den nye og der har ikke været hvalpe siden Gizmo og han er lige blevet 4 år... Hans far var 5½ år, hans mor var 6½år og hans søster var 4 år da de blev aflivet, jeg blev så sur over det for jeg mente sku de fortjente bedre...

• #17   27. feb 2006 Sov godt, Bolette!

• #18   27. feb 2006 Vi træner 2-3 gange om ugen sammen med Chibas kennel mor og far *SS*
    Så det bliver jo til en held del ;o)

Kommentér på:
forældre besøg

Annonce