6.309 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

postbox= ingen rigtig adr??? postbox= ingen rigtig adr???

Står i den situation at skulle flytte her fra den 1. men har ingen steder at flytte min adr hen. så har set at man for 800 kr om året kan få en postbox. men spørgsmålet er nu om man så ikke behøver at have en folkeregister adr.
- håber en kan hjælpe smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  postbox= ingen rigtig adr???
  • #1   20. jul 2009 nej, så behøver man ikke at have en adresse

• #2   20. jul 2009 okay super.. ska man bare gå op og snakke med dem på posthuset..
    Ja står på deres hjemmeside det koster 800 om året

• #3   20. jul 2009 Jeg vil godt have afklaret et spørgsmål min mand og jeg har diskuteret lidt.

Hvis man har en postadresse, er den så kun gældende i en periode (eksempelvis 1 år, ½ år eller 3 mdr)?? Eller kan man godt have en postadresse i længere tid (eksempelvis 5 - 10 år) ??

Vi snakkede nemlig om det en dag, hvor vi snakkede om at tage en tur rundt i Europa i længere tid.

• #4   20. jul 2009 vores gamle underbo havde det, og havde haft det længe, så jeg mener man godt kan have det i flere år..

men mon ikke det kræver en adresse? jeg ved det ikk, men hvad skal folk eller skrive på kortet? er jo ikk nok m dit navn smiley

• #5   20. jul 2009 Misja og Kiwi ! - ja det er jo lige netop det. Skal man have en adresse, eller kan man nøjes med en postadresse?

Jeg tænker, om man kan "nøjes" med at skrive navn og posthuset/postadressen på sin flyttemeddelse??

• #6   21. jul 2009 Hej

Med hensyn til din postadresse behøver du ikke en dyr postbox, du kan få det der hedder en poste restante adrresse på posthuset, så bliver al din post liggende på posthuset til du (personligt) kommer og henter det.
    Man får typist en sådan adresse for nogle måneder af gangen, men den kan forlænges.

Men du kan ikke nøjes med en poste reatante adresse du skal også have en folkeregisteradresse, kan du ikke få det hos noget familie, en god veninde eller....?

• #7   21. jul 2009 typist = typisk

• #8   21. jul 2009 Har desværre ingen jeg kan have min folkeregister adr hos. Men behøver man strengt taget det?? tænker på, er da mange der er "hjemløse"

Kommentér på:
postbox= ingen rigtig adr???

Annonce