{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
154 visninger | Oprettet:

Killer hunden Nicki {{forumTopicSubject}}

Det er en være lille dræber hund jeg har. Vi har jo i dag været nede og besøge vores opdrætter, og inden jeg kom derned spurgte jeg hende om hun havde lukket sine høns inde, for jeg ved Nicki vil dræbe dem hvis han ser sit snit til det. Da vi kom så jeg der var en høne der ikke var i hønsegård, så jeg tog naturligvis i snor. Da vi gik ud i haven havde jeg Nicki i snor, men Anne sagde bare jeg kunne slippe ham, hønsene skulle alligevel slagtes hvis han skulle komme til at nakke den ( den var i øvrigt lige forsvundet ). så Nicki og hans far løb bare og legede. efter noget tid hvor vi også spist gik hundene ud i haven igen. Pludselig hørte vi en være larm, Nicki havde fat i hønen, og død var den....... fik taget billeder efter dræbet, se min profil

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Killer hunden Nicki
  • #2   27. feb 2006 Hvor er han skrap. Gårdhunde er jo oz landbrugshunde. Den dovne bonde er så fri for at hugge hovedet af hønsene.
    Villy var oz god til at tage mus. Han åd dem bare med det samme. Det var jo knap så godt. Nu jager han nok evighedsmus i himmelen.
    Tezza tog en rotte for et par år siden. To piv og rotten var stendøg. Dyyyyyyyyyyyyygtig hund.

• #3   27. feb 2006 Aj, den var sgu da DØD..

• #4   1. mar 2006 Hold da op Nicki - du har rigtig været i gang

Jeg tror nu også Nelly ville jage den - om hun ville kunne finde ud af slå ihjel ved jeg ikke, men hun ville i hvert fald prøve!

Hun ved godt at de der dyr der går rundt er dem hun får i madskålen hver morgen ; )

et minus ved at give BARF mad - de bliver sku mere glubske på det punkt!

Knus

Kommentér på:
Killer hunden Nicki

Annonce