{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.555 visninger | Oprettet:

andre med vandeksem? {{forumTopicSubject}}

haii..
nu er jeg så skide heldig at jeg lider rigitg meget af Vand eksem - og til dem der ikke ved hvad det er så er det når man fx har et arbejde hvor man skal vaske hænder mange gange i løbet af en dag, så kan ens hænder blive helt røde og spsrækkede og svie helt afsindigt.. :oS

Så ville jeg bare lige fortælle om vidunder produktet som jeg bruger i stedet for handsker..
Det e ren creme der hedder kerodex 71 - den usynlige handske.. jeg har brugte den i 3-4 år nu, og jeg har total babybløde hænder, MEN hvis jeg glemmer den bare 1 dag, så har jeg røde og irreterede hænder..

Jeg ville såmænd bare reklamere for dette vidunderlige produkt.. hehe
som man i øvrigt også kan bruge som alm creme..
eler hvis jeres børn fx får irreteret hud ved svømning i svømmehallen, så smør det på hele deres krop.. så er de klar..

:o))

hei fra mig.. :o)))))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  andre med vandeksem?
  • #1   27. feb 2006 Jeg lider også af vandeksem og har prøvet kerodex men synes ikke rigtigt det virker for mig. I stedet virker det rigtig godt for mig at skære ned på antallet af gange jeg vasker hænder og istedet bruge sprit (jeg læser til sygeplejerske..). Og så selvfølgelig masser af creme!!!

    Decubal creme er rigtig godt!


  • #2   27. feb 2006 Jeg har også en tube.. Det er nemmerligt også godt til potevoks, og så er det ikke ud over hele huset bagefter, for det fedter ikk noget særligt.. :))

  • #3   27. feb 2006 Det vil jeg prøve. Jeg har det nemlig på samme måde.

    Og kopattesalve er i øvrigt fantastisk, hvis det først er gået galt og det er brudt ud.


Kommentér på:
andre med vandeksem?

Annonce