{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
778 visninger | Oprettet:

Jeg er SÅ træt af det (og jeg må gern) {{forumTopicSubject}}

Jeg advarer vidt og bredt om at købe hvalp derfra hvor jeg fik joey, jeg sidder troligt hver dag og tjekker nettet for hans annoncer, men alligevel bliver der ved med at dukke nye købere op, enten nogle der overvejer, eller nogle der allerede sidder i saksen..
For snart 2 mdr siden fandt jeg en annonce på Gi pote hvor jeg kunne se kontakten mellem sælger og køber allerede var etableret og kontaktede køber som stillede sig uforstående overfor mine anklager, til trods for jeg sendte hende hele sagen pr mail.. har så for nogle dage siden modtaget en mail fra hende om at hendes hund er syg og opdrætter intet vil gøre.. Idag får jeg så en PB om at opdrætter er på spil igen, en bruger herinde spørger til køb af hvalp fra ham og jeg fortæller hvad jeg ved, og det er ikke pæne ord kan jeg sige.. Nu håber jeg denne bruger tænker sig om en ekstra gang selvom der er betalt depositum på hvalpen...
Dette lange indlæg og egentlig er konklusionen bare: lyt nu for pokker når folk har dårlig erfarring med et sted og vær kritisk inden man køber hund.. Man skal ikke tænke langt for at konkludere at når man kan købe en chi leveret fra tyskland og til DK med stamtavle og hele svineriet for 5000, så er der nok noget galt et sted...
Så tænk jer nu om, og køb kun hvalp fra et sted man kan besøge, se og røre ved og har en god mavefornemmelse omkring, det kan altså spare en for mange sorger...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er SÅ træt af det (og jeg må gern)
Kommentér på:
Jeg er SÅ træt af det (og jeg må gern)

Annonce