{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gult tis (ikke hund)
  • #1   5. aug 2009 Når det er varmt har man behov for mere vand. Får man ikke det bliver urinen mørkere. Så du skal drikke noget mere.

• #2   5. aug 2009 Jo længere tid din krop er om af komme af med affaldsstofferne jo mørkere bliver urinen.

Prøv at se efter når du går på "potten" om morgenen lige når man er vågnet.
    Så er den altid mørkere end op ad dagen, pga. man ikke drikker mens man sover. ;o)

Brug Hjerene har ret i at jo mere væske man drikker, jo mere "skylles" man igennem, og jo lysere bliver urinen.

Logik for perlehøns.."Når man ved det". ;o))) *S*

• #3   5. aug 2009 Jamen det er jo også det jeg skriver at jeg godt ved... Synes bare ik det ka være det, da jeg har fået lige så meget, hvis ik mere væske de sidste stykke tid... Og det er jo kun de sidste dage det har været rigtig godt vejr - så tænkte det måske ku være noget andet...

Synes også normalt det lugter lidt hvis det er grundet væskemangel som fx dagen efter en druktur smiley

• #4   5. aug 2009 Michélle, der er også visse månedlige udsving. F.eks. op til menstruationen hober man jo ofte væske op i kroppen - så kan urinen godt blive mere koncentreret.....

Føler du dig ellers dehydreret? Altså træt, fornemmelse af "hedeture" tørst osv? Og så kan man løfte huden på håndryggen op - bliver huden stående lidt, kan det være tegn på dehydrering.

Du siger, at du drikker lige så lidt som du plejer.... du kunne jo prøve at drikke lidt mere end du plejer og se, om det ikke forsvinder....?

• #5   5. aug 2009 Der er sådan set kun een anden grund til mørkere urin, og det er hepetitis el. sagt på danskt, Leverbetændelse.
    Der bliver urinen mørk og aff. lys, så det er let at diagnostisere, for det er de første tegn.
    Senere bliver man Meget MEGET træt, gul i det hvide i øjnene, og gul i huden, men det kan ta sin tid, så har man de første 2 tegn og en mistanke så bør man søge læge...

• #6   5. aug 2009 May - nej synes ik jeg er har det anderledes end normalt... Er meget træt for tiden, men tror det skyldes at jeg har utrolig mange smerter...

Har tænkt på det med at få mere væske de sidste dage - og det har indtil videre ik hjulpet... Jeg fortsætter og håber det går væk :O) Det ser lidt klamt ud... En smule personligt - men det er så gult at første gang fik jeg et chok da jeg havde tørt mig - det er nemlig lige så gult på papiret :S

Chiki - det lyder ik rart... Så det håber jeg da ik det er...

• #7   5. aug 2009 Det er ikke så farligt som det lyder hvis man får stoppet det i opløbet.
    Desu. så er der kun 1 ting man kan gøre ved LB. og det er at man KUN spiser frugt og grønt, og sørger for at holde sig fra ALT der er fedt i, som mælk, ost, kød osv.
    Efter kort tid, så er man som regel OK igen.

Self, så afhænger ens opførsel af hvilken slags LB. man har fået, for er det den smitsomme så skal man nemmelig helst spritte alt det af man har rørt ved, så ikke andre bliver syge, da man smitter gennem sved, spyt og urin..

Den smitsomme fåes kun ved samleje, el. ved at "dele nåle =narkomaner".
    Men det vil en prøve hos lægen fortælle hvis man selv er i tvivl..

• #8   5. aug 2009 Mørk urin og lys afføring kan også være galdesten. Men det kan mærkes.... Av av.....

Kommentér på:
Gult tis (ikke hund)

Annonce