{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
373 visninger | Oprettet:

Fridag - skøøøøn morgen. NOT!!!! {{forumTopicSubject}}

Ja kender I det? Har fri i dag og glæder mig jo over den tidlige weekend. Er godt nok blevet vækket tidligt af dyr der mosler rundt, men fint nok, jeg har jo fri og kan bare slappe af :).
Lige indtil katten vælger at skide på gulvet - øv. Nå, kæresten er sød og tørrer op, selvom han faktisk er på vej ud af døren - ingen skade sket.
Jeg opgiver at sove lægere og tumler nedenunder blot for at opdage katten med hele hovedet i mælkekanden. Ikke så lækkert, så jeg får vasket den, fundet ny mælk frem og skænker en dejlig kop kaffe. Aaah, fred og ro. Hun kommer hen, jeg aer hende på ryggen - nu skal vi slappe af og hygge os. Men hvad er det? Hun har fandme rullet sig i kattens lort!!! Op i bad, kaffen må vente. Mens jeg bader hende, kan jeg høre den umiskendelige lyd, af mælkekande der vælter på sofabord. Tørrer hunden og går nedenunder og tørrer mælk af alt der lå på bordet. Kaffen står der stadig omend lidt lunken, så N U slapper vi af :). Men ak nej, for jeg havde da overset, at hunden også havde tværet lort hele vejen op af halsen, så vi tager da lige en tur mere i bad.
Nu sidder jeg så her, med min kolde kaffe og prøver at komme tilbage på sporet af afslapning. Har i haft en dejlig morgen?
/Marianne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fridag - skøøøøn morgen. NOT!!!!
Kommentér på:
Fridag - skøøøøn morgen. NOT!!!!

Annonce