{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
469 visninger | Oprettet:

hvor er det typisk.. {{forumTopicSubject}}

når jeg er på ferie går alt bare galt:p

forrige lørdag morgen ankommer jeg dgi byen kl 06.00 og klare at glemme min mobil i bussen. min far henter mig og vi må så vente helt til 07.30 med at ringe til buskontoret og høre om der er kommet en mobil ind. senere på dagen ringer de heldigvis og sier den er funnet og så må vi ta turen med tog fra kokkedal til kbh.

senere i ugen prestere jeg at velte et helt stativ med aviser i en kiosk og så når jeg er ved min veninde klare jeg selvfølgelig at glæmme min mobil lader.

så igår da jeg ankommer oslo med bus og skal over at ta toget går det helt fint..jeg skal liksom betale biletten på toget men nej da.

tog mannen sier at jeg ikke kan betale med visa elektron hvilket er mærkeligt da jeg har gjort det før.

så efter tre stop stopper hele toget pga strømproblemer, så vi må vente på busser som skulle køre os videre.

jeg får jo helt panik fordi jeg ikke har nogen billet men heldigvis er der to søde personer som sagde at de skulle hjelpe meg hvis der blev nogen problemer.

min mor ringer så til min onkel som også arbejder som tog mand og han sier at de ikke tar det kort men hvis der skete noget skulle han hente meg.

jeg kom på bussen og kom hjem kl 22.00 om aftenen efter at ha taget afsted fra kokkedal kl 09.00 om morgenen.

det er dælme lang tid uden at komme på wc:p

i tillæg må doffen bli hjemme i to uger til fordi jeg ikke skal hjem i weekenden. der er også så meget sne i hundegårdene at han læt kan hoppe over hegnet+ meeeget sne og istapper som hænger ud over taget fra grisestalden li over gårdene:/

huff..

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
hvor er det typisk..

Annonce