{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
698 visninger | Oprettet:

F*ck hvor er jeg gal.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har bare hele livet skulle kæmpe mig igennem alt.. Virkelig igennem alt..
Alt det jeg gerne vil have lykkedes for mig kræver så meget kæmpen..
Vi bor pt til leje hvor vi faktisk er smidt ud på mandag grundet vores spadser udlejer.. Halleluja for LLO..
Vi finder så en super nice lejlighed.. Slipper for at gå i banken og låne penge til den osv..
Vi er så ude og kigge på den for anden gang igår og den flinke dame fortæller at hun har snakket med advokatsekretæren og der er kun en der har ringet ang lejligheden om at de ville købe den..
Den person der så har ringet er MIG..
Idag ringer svigerfar til advokaten for at få papir på lejligheden for at se regnskaber osv.. Fandme så om advokaten ik fortæller at lejligheden ER solgt!!
Jeg ringer så meget på mandag og brokker mig.. det kan bare ik være rigtigt at når jeg er den første der ringer og melder interesseret på den lorte lejlighed at den så er solgt til anden manden.. Fandme groft..

Jeg er så sikker på at der er en der har hældt en forbandelse ud over mig og vil bare have den ophævet nu.. Kan sku ik være rigtigt at man kan være så uheldigt med alt..

Det eneste jeg beder om er at få en fast lejlighed sammen med manden og dyrene..

Sorry ville ik noget med mit indlæg.. Er på arbejde og skulle lige have luft smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  F*ck hvor er jeg gal..
  • #1   21. aug 2009 Prøv at læs bogen 'Loven om tiltrækning', er selv i gang med den og den kan anbefales *Smil*

    Der er nu noget sandt i dette citat:
    'Når livet giver os citroner, så lav limonade.'


  • #2   21. aug 2009 Jeg vil fortsætte hvor Holistisk massør slap med et af mine yndlingscitater:

    "Hellere tænde lys end at forbande mørket"



  • #3   21. aug 2009 En sælger har altid ubetinget lov og ret til selv at vælge hvem de sælger til... sådan er det bare..

    Susanne - din kommentar understøtter blot min tanke... Der er mange måder at se verden på. Man kan fokusere på besværligheder og modstand eller på muligheder og handlekraft....


  • #4   21. aug 2009 Tjoo... Men alene det at der en oplevelse af, at andre slukker ens lys konstant står jo i direkte modsætning til det, jeg skriver...



  • #5   21. aug 2009 Sådan er livet for alle.. Nogle får mere end andre - og her kommer Holistisk Massørs ord så ind i billedet....

    Det handler om livsindstilling, ikke om hvor meget skidt man får smidt i hovedet af livet - mere om, hvordan man tackler det.


  • #6   21. aug 2009 Nej, egentlig ikke...

    Det hænder for langt de fleste af os, at vi får så meget skidt i hovedet, at vi en gang imellem dykker under. Men dem, hvis livsinstilling er håbefuld og positiv kommer op igen og igen og hver gang troende på (eller rettere vidende om), at de aldrig dykker igen. Det kan godt være, det bliver anderledes, men så bliver det taget der fra.

    Der er også mennesker, der, når de atter løfter hovedet, blot venter på det næste dyk - og derfor slet ikke når at nyde at have hovedet op over sølet...

    Man bliver nødt til at nyde livet mens man har det. Også selv om nydelsen en gang imellem er kort.



  • #7   21. aug 2009 jeg lever efter de vise ord, smil til verden og verden vil smile til dig

    der er ikke noget der er så dårligt, at det ikke er godt for noget! det var bare ikke meningen at I skulle have den lejlighed....

    Så må I sætte jagten ind, for at finde lige dét der er bestemt til jer smiley


    det skal nok gå alt sammen, det er jeg sikker på


  • #8   21. aug 2009 Sikke noget møg Tumling.

    Ellers enig med CH :o)


  • #9   21. aug 2009 Susanne, du lægger lidt meget i mine ord.. Jeg dømmer ingen.. Gør du?

  • #10   21. aug 2009 Den lejlighed vi skulle købe er IKKE den vi bor i nu.. Gudske tak og lov for det.. Ville aldrig købe det lort..

    Det er en advokat der har valgt og jeg synes ik at det er retfærdigt når det hedder sig: først til mølle.. SÅ han kan IKKE vælge hvem da han ik ved noget om os andet end vores tlf nr og navn.. Så jo kan godt være vred over det.. Ved godt hvis det var hende der valgt men det er det ik :S


  • #11   21. aug 2009 Kan da slet ikke forstå at man bare sælger uden at give en jer muligheden for at komme med et evt. højere bud, det er da dybt go' nat.

    Havde det været mig, ja så ville jeg da se om jeg ikke kunne få lidt ekstra ud af det...

    Kan godt forstå at du er sur... Men held og lykke med bolig jagten, håber at det lykkedes for jer smiley


  • #12   21. aug 2009 karina: Mange tak.. Ringer også til ham på mandag og giver ham en skideballe. Kan sku ik være rigtigt at jeg ligger besked til ham og han så ik ringer tilbage når de ved det er ang lejlighed der ska sælges.. Så han får lige afvide at det bare ik kan være rigtigt at det bliver gjort på den måde smiley

  • #13   21. aug 2009 Tumlingen - Det er da lige før at I skal ringe til ejer og fortælle hende det,...





  • #14   21. aug 2009 karina; min kæreste har også prøvet at ringe men hun tog ik sine tlf'er så vi prøver igen imorgen smiley

  • Markus M
    Markus M Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 5
    #15   22. aug 2009 Husk på: Problemer er til for at blive løst - besværligheder er til for at blive overset.

Kommentér på:
F*ck hvor er jeg gal..

Annonce