{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
363 visninger | Oprettet:

udfordring med solgt hund??? {{forumTopicSubject}}

hej hundegalleri!

kikkede lige nogen profiler, hvor det slog mig at der var nogen der udfordrede deres SOLGTE hunde??
er det bare mig der ikke rigtig syntes det er iorden?? eller? jeg ville da ikke bryde mig om at nogen havde min hund inde på internettet eller udfordrede ed mindre jeg havde givet lov?
Er jeg den eneste`??

(ja vi ved jo ikke om hundeprofilejer
, har fået lov af køber) men har set det før smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  udfordring med solgt hund???
  • #1   31. aug 2009 Jeg har tænkt det samme som dig, men jeg må gå ud fra at den nye ejer har godkendt den er oprettet.
    Men jeg kan heller ikke helt se hvad sælger skal have en solgt hund oprettet herinde for.

• #2   31. aug 2009 Jeg ville ikke have noget problem med at carlos' gamle ejere gjorde det.. Men nu er det heller ikke så længe siden vi overtog ham... Efter et godt stykke tid ville jeg nok finde det lidt underligt. Men genere mig ville det ikke.
    Tilgengæld forstår jeg godt at de stadig har lyst til at have ham oprettet. Han betyder meget for dem og har boet hos dem i 4 år, hvis de har lyst til at beholde ham her inde, synes jeg det er helt i orden, lige så længe de vil!!

Kommentér på:
udfordring med solgt hund???

Annonce