{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
389 visninger | Oprettet:

malerråd søges {{forumTopicSubject}}

Er der nogen som kender en student eller en efterlønner som vil male min stue + loft på små 45 kvm + badeværelset på små 6 kvm?

Her ud over har jeg lige et andet spørgsmål....
jeg har haft en olielampe tændt i stuen som åbenbart ikke var til indebrug selvom jeg fik noget andet afvide i butikken.
Derfor skal stuen desværre males. Jeg var inde i en malerforretning som fortalte at stuen skulle males med noget spærrende maling (10 liter for "kun" 1200kr) og jeg skulle have 20 liter af den maling da det skulle have to gange med 24 timers mellemrum og her efter skal stuen så have en omgang af alm. maling.
Kan det virkelig passe at der skal så meget til ?
Har I nogle gode råd til hvad jeg skal gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  malerråd søges
  • #1   1. sep 2009 Du har jo kun brug for den stop-grunder på det område, der er sodet til. Så du må vurdere, hvor meget det er.

Stop-grund ER dyrt og der skal et par lag til, desværre.

• #2   1. sep 2009 hmm øv, troede ikke det var SÅ dyrt

• #3   1. sep 2009 det er rigtig dyrt, men det er også godt, vi fik vandskjolder på lofter og vægge efter rensning af vores tag, og da vandet først trak gennem isoleringen så sent at vi ikke kunne få firmaets forsikring til at dække, måtte vi selv i gang

vi gav også 2 gange med et døgns mellemrum men kunne så nøjes med en gang af en god maling, og vi har aldrig set noget til skjolderne siden.

så det er pengene værd:-)

• #4   1. sep 2009 jo men så voldsomt er mit dog ikke... det er bare mærkere nogle steder, det ser bare støvet og beskidt ud. jeg har boet der i 6 år og det har ikke været malet siden jeg flyttede ind.
    omvendt bliver jeg ikke boende så jeg vil heller ikke bruge alt for mange penge på det

• #5   1. sep 2009 nej det kan jeg da godt forstå:-) så kan du nok nøjes med at pletmale med spærren.

du kan måske bruge noget af det man kan købe i dunke, mener det hedder forankringsgrunder, det er meget billigere, det har vi før brugt til at hindre fugtpletter i kælderen? mener det koster omkring 100 kr. for ca en halv l.

• #6   1. sep 2009 Ja det kunne godt være at jeg skulle prøve det.... bare det bliver sådan nogenlunde pænt.

Ellers må jeg igang med grundrens og bare male oven på

Kommentér på:
malerråd søges

Annonce