{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
405 visninger | Oprettet:

Jeg blir f'ndme sindssyg!! {{forumTopicSubject}}

Jeg går jo med denne her fantastiske knæskade som med tiden har lavet skade i ryggen og giver hovedpine. Bla bla bla - det gør ondt af helvedes til..
Jeg har gået sygemeldt siden maj måned og er i sidste uge startet op i jobprøvning i en børnehave (4 timer dagligt) som jeg er helt vildt glad for - men allerede idag må jeg gå hjem efter 2 timer fordi mit knæ er voldsomt hævet og det gør hamrende ondt smiley

Jeg ved godt at jobprøvningen er til for at se hvad jeg kan holde til, men jeg HADER at vise jeg har ondt - jeg har virkeligt lyst til bare at bide det i mig og virke som et bare nogenlunde normalt menneske, men så ender det også med noget pis..

Jeg er et rigtigt bittert tilfælde idag, jeg har ondt, er ynkelig og sur - og når jeg har det sådan vil jeg egentlig allerhelst bare være i fred!

Stakkels min kæreste, jeg er ikke særlig rar når jeg har ondt.. he he

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg blir f'ndme sindssyg!!
  • #1   7. sep 2009 Jeg tror de fleste bliver sådan når de har ondt smiley
    Mht arbejdet må du bare tænke på dit eget helbred - så længe det er en jobprøvning er de godt klar over at du ikke er på toppen jo så de forventer nok ikke sindssygt meget af dig!

God bedring!

• #2   7. sep 2009 Helle - Jeg har svært med at leve med det, jeg er efterhånden temmelig bitter over situationen smiley

MT - Nej heldigvis da, de er også rigtig søde oppe på mit arbejde.. Og mange tak smiley

• #3   7. sep 2009 Det var så lidt smiley Du må slappe af i knæet og forkæle dig selv (og kæresten) i aften smiley

• #4   7. sep 2009 Hjælper det ikke med smerterne i knæet at bruge et knæbind?

Har du gået meget på benet, siden at det hæver sådan op?

Det kunne jo være, at du skulle have nogle andre opgaver i børnehaven end lige at gå rundt, hvis det er det, der er gået galt for dig.

Kommentér på:
Jeg blir f'ndme sindssyg!!

Annonce