{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min drøm på tv3
  • #1   14. sep 2009 Puha det var en frygtelig oplevelse..
    Rigtig godt ønske og jeg håber I får det opfyldt...

• #2   14. sep 2009 Puha, vækker minder din historie. Min far døde for to år siden efter tre blodpropper i en alder af 67 år. Det er en frygtelig sygdom som rammer hele familien, det er som om livet aldrig bliver helt det samme igen ikk? Håber jeres drøm bliver opfyldt og de bedste ønsker til jer allesammen. Henriette

• #3   14. sep 2009 Tak Merete.. smiley

Henriette & Michelle: Det gør mig ondt med din far. Og jo, Intet har været det samme siden, det kan jeg sagtens nikke genkendende til.. Min far fik blodproppen da han var 50, det er utrolig hvor tidligt sådan noget kan ramme..

Håber også drømmen bliver opfyldt, det vil gøre mig så glad at kunne give min far den oplevelse.. smiley Det er ikke så tit igen jeg ser ham, bor et godt stykke væk.., men besøger ham så tit jeg kan og vi skal ud og spise i næste uge på min fødselsdag, glæder mig meget.. smiley

• #4   14. sep 2009 Bianca B
    Tak søde.
    Pas godt på ham og brug tid på ham, lover dig for at han selv er meget ked og frustreret over sin situation. Halvtredserne er en farlig alder, specielt for mænd. Min far endte som en grøntsag efter nummer to, men kan huske efter den første var han meget bange for at få flere. Så sørg for at snakke meget med ham. Knus

• #5   14. sep 2009 Har oprettet mig derinde og har anbefalet din far :=)

• #6   14. sep 2009 Henriette:
    Tusind tak, det var rigtig sødt af dig, er jeg glad for smiley

Selvom vi bor så langt fra hinanden, så er det ligefør vi tilbringer mere tid sammen smiley jeg er sikker på han er ked af det og frustreret, og bange for vi keder os når vi besøger ham, men jeg bliver altid i lang tid for netop at vise ham at hans handicap altså ikke er nogen hindring på det område. Jeg snakker til ham og fortæller som jeg ville gøre til andre, og jeg ringer også til ham. Jeg ved nogenlunde hvad han mener når han prøver at sige noget, ellers prøver vii os frem, skriver ned osv smiley
    Jeg vil bruge så meget tid på ham som overhovedet muligt, for man ved ikke hvornår ulykken rammer igen.

Kram til dig og tak for dine varme tanker

• #7   14. sep 2009 Jeg har læst og anbefalet din drøm

• #8   14. sep 2009 Mange tak, Line smiley er jeg glad for

• #9   14. sep 2009 Hvor er det bare nogle tragiske historier, og jeg ville ønske I alle, som har et ønske til "drømmen" kunne få dem opfyldt.
    Har anbefalet din drøm, Bianca. Du lyder som en rigtig god datter smiley

• #10   14. sep 2009 Mange tusind tak, Miemiv smiley der er så mange historier derinde som fortjener en anbefaling, bliver meget rørt når jeg læser nogle af dem

Kommentér på:
Min drøm på tv3

Annonce