256 visninger
|
Oprettet:
wow - 6200 brugere {{forumTopicSubject}}
Fik lige et helt chok da jeg opdagede hvor mange vi egentlig er herinde - no wonder at bølgerne går lidt højt nogle gange!
Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvor anderledes HG er nu i forhold til hvordan det har været - jeg har været på siden nov 2004 - times flies!
nye ansigter og hunde kommer til - og man mister desværre også nogle af de gamle velkendte - men sådan er livet vel bare : )
okt 2004
Følger: 25 Følgere: 25 Hunde: 1 Emner: 157 Svar: 950
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.806
okt 2004
Følger: 25 Følgere: 25 Hunde: 1 Emner: 157 Svar: 950
Dina E med Cosmo og Leeloo: hun er sin vægt værd i guld.
Michael S med Cocio: du er for griner´n og har lige min type humor.
Charlotte med Rollo: du er en sej Dame med nogle fede meninger og så er du ikke bange for at sige din mening.
Ulla R med Taz. i er bare for skønne begge to og Ulla du er bare et godt menneske.
Malene Lydia med Freia og Jack: Armani elsker jo Freia og vi er rigtig glade for at have lært dig at kende.
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.806
okt 2004
Følger: 40 Følgere: 40 Hunde: 1 Emner: 25 Svar: 328
Kan jo kun sige i lige måde:-)
Tak for jeres gæstfrihed og væremåde det er der mange mennesker der kunne lære noget af!!!
Håber snart vi ses igen med vufferne:-)
aug 2004
Følger: 8 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 24 Svar: 78
1000 tak for de pæne ord! Vi er også rigtig glade for, at vi har mødt Jer. Vi er bare lidt kede af, at vi er så dårlige (os, ikke Jer!) til at få stablet noget på benene med vores hunde. MEN! Det bliver lavet om når vejret bliver lidt varmere, Martin, du skulle jo også have kørekort, ikke? Så bliver det meget nemmere og når det er længere tid lyst, er det også lidt lettere for mig. OG DENNE GANG KOMMER JEG TIL TIDEN!!! Promise!
Tak for komplimentet, det tager vi til os, mig og Freia. Kys til Jeres skønne dreng!
M-L.
wow - 6200 brugere