{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

Glasskår {{forumTopicSubject}}

Vi er lige kommet hjem fra agilitytræning.

Da vi stod af toget slap jeg Daisy løs på stien op mod vejen som jeg plejer og pludselig står Daisy lige midt i en masse glasskår :o(
PANIK!!!! Jeg skyndte mig at tage hende op og bære hende over alle de små glasskår.
Så poterne igennem og der var heldigvis ikke sket noget med hende. Der var hun HELDIG!!!!

Jeg er virkelig så træt af at folk går og smadre flasker!
"Ih hvor sjovt at smadre denne flaske på stien så alle hunde kan skærre deres poter og cykeldæk bliver punkteret osv"
Jeg bliver så ked den dag Daisy får skåret sine små poter :o(
Men fremover er jeg altså mere opmærksom på dette.
Der er så mange glasskår lige her hvor jeg bor ihvertfald!
Kan heller ikke forstå hvorfor man ikke bare kan sætte flaskerne ind til siden i stedet for at smadre dem.
Der går tit nogle mennesker rundt og samler flasker.
På den måde kan man både hjælpe hunde, cykeldæk og flaskesamlere :o))

Nå, men træningen gik godt trods det :o))
Hun elsker det virkelig!
De prøvede det der hvor de skal springe gennem hjulet i dag og slalom. Det var helt nyt for dem. Hjulet klarede hun rigtig godt. Nu skal hun bare lige fatte det der slalom :o)
Og tunnelen kan hun og spring.
Hun er heeeelt oppe at køre.
Synes bare det er så irriterende og pinligt at hun gør hver gang hun løber gennem forhindringerne. Kan man ikke vænne hende af med det???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glasskår
  • #1   12. mar 2006 Det med at hun gør, er der mange hnde der gør.. Det er fordi at hun bliver helt vildt ivrig tror jeg.. :))

    Dejligt med en god træning, og fortsat god weekend! smiley


  • #2   12. mar 2006 *hunde.. smiley

  • #3   12. mar 2006 Okay :o)) Det tænkte jeg nok. Synes bare det er sååå pinligt *GG*

  • #4   12. mar 2006 Vi var også til vores første agility træning idag. Det var en ok start men for pokker hvor var det koldt!!! Ingen af hundene sprang nogen spring idag da der var for meget is over det hele. Istedet gennemgik vi nogle øvelser og så hundene an hvad angår lydighed osv.

    Meget spændene, men vi glæder os begge til varmere vejr..

    Og hvad angår glas skår, ja så skal man sgu være på vagt. Også tomme øl dåser der er skåret op kan være farlige..


  • #5   12. mar 2006 Louise: Det er nu 3. gang vi har været der og Daisy kan (næsten) springe over 5 spring nu i træk :o) Det prøved jeg i dag.
    Det er vild så hurtigt de lærer!
    Hendes yndlings forhindring indtil videre er tunnelen. Også selvom den er buet som et S. Hun eeeeelsker det og det ser ud til de andre hunde også gør det. Tror vi bliver helt bidt af det ;o)


  • #6   12. mar 2006 Milou er jo desvære kun godt 10 mdr så vi må vente lidt endnu med de rigtig sjove forhindringer.. Vores træner siger vi ikke må begynde før hun er et år. Men da vi gik tur på plænen efter træning kravlede hun selv op af A'et.. Og træneren siger så længe det ikke er på min opfordring er det ok.

    Ohhh vi glæder os til d. 8 maj hvor vi kan være 100 % med...

    Har du så nogle gode råd? Sådan nogle små fifs som man kan øve..?

    I øjeblikket øver vi "tryk" (hun trykker på et plastic låg) og "back" (hun løber tilbage) og ellers bare alm lydighed..


  • #7   12. mar 2006 Æææv.. Ja de skal jo være et år først. Men er det med alle forhindringer??? Eller kun med spring?
    Tunnelen skal de jo bare løbe igennem.
    Jeg havde lært Daisy at springe før vi startede. Det var en stor hjælp at hun kunne det allerede.
    Meeen det er jo nok ikke så godt at en hund springer før den er et år. Ved ikke om den godt må med små spring som den bare kan gå over nærmest.


  • #8   12. mar 2006 Hvis der er noget som kan pisse mig af, så er det når folk i dén grad, skider på andres sikkerhed, menneskers så vel som dyrs. Her i Fredericia hvor jeg bor med Zico, er der en gade i bymidten, hvor det altid flyder med glasskår og halve flasker, som både børn og dyr kan skvatte rundt i - synes det er virkeligt dårligt at ingen rydder op - kommunen, butiksejerne, de der har smadret flaskerne - bare NOGEN! Det er ligefør jeg selv trasker derned incl. havehandsker og plastikspand.

  • #9   12. mar 2006 Tja Anita, det ved jeg faktisk ikke..?

  • #10   12. mar 2006 fulde mennesker små fornøjelser, bare synd for dem det går udover. Godt der ikke skete din hund noget

Kommentér på:
Glasskår

Annonce