Hjælp, gave, kobberbryllup..?(Langt) Hjælp, gave, kobberbryllup..?(Langt)
Hejsa
Ja, imorgen har min mand og jeg så kobberbryllup....
Vi havde længe været enige om, ikke at fejre det...vi har og skal ha en del konfirmationer, rund fødselsdag, osv..
Så syns' hverken økonomi og overskud har været til det.
Ydermere kunne min mor være fyldt 70 år imorgen, men nåede desværre ikke dette, da hun døde i juni pga. cancer.
Det har også gjort, at jeg kan mærke på mig selv jeg er lidt ude af balance i øjeblikket.
Vores familier ville så holde lidt surprise for os, men min søster blev så nødt til at afsløre det for mig, da jeg sagde at jeg ikke følte overskud til en glædens dag.
Men søster, hendes mand og børn ville komme alligevel. (Hun er jo også lidt ude af balance)..Hun ville som gave forære os 1000 kr. at bestille med for.
Okay tænkte jeg...det er i orden.
I fredags ringer hun så og siger, at man jo altså kan få meget lækkert pålæg og brød for de penge, om vi var sikre på ikke at invitere flere, for der var jo en del der altså gerne ville fejre os.
Hmmm...Så det endte så med, at jeg tog mig selv i nakken, tænkte...JO det skal være en glad dag...
Så nu kommer der en del mennesker imorgen til "en-drop-ind-bid-brød....Og vi glæder os, samtidig med at jeg har det her sug i maven, for jeg tror jeg kommer til at fælde en tåre...
MEN MEN MEN....Så kan jeg så forstå på min mand her til morgen, at han åbenbart har en gave til mig...GIIIISP, for vi havde lig'som aftalt at det gjorde vi ikke...
Så nu er jeg pænt på herrens mark, for jeg vil altså ikke stå og modtage en gave uden jeg har noget til ham...
Jeg bryder mig faktisk ikke om at være i centrum.
Han har rigtig mange "fordele"....Han arbejder et sted hvor de har et smykkeværksted, han er musiker og "bruger" som regel det, at spille en sang...(og så tuder jeg selvfølgelig)....
Hvad gør jeg...Jeg er fuldstændig tom for ideer...
Har virkelig ikke meget tid at løbe på...Dagen idag skal jeg handle ind, gøre rent og alt det der...
????
sep 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Hunde: 4 Emner: 84 Svar: 1.058
Han spiller selv med i et band, der spiller op til dans + et band Springsteen cover...
Og han mangler absolut ingenting af hverken plader, cd'er el. musikistrumenter...
Jeg havde jo allerede for lang tid tilbage tænkt jeg ville sige et par ord til ham el. synge en sang for ham....men så var det planerne blev ændret...
Og jeg tvivler på jeg kan få et ord over mine læber...ingen ville fatte hvad jeg sagde..
aug 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 343 Svar: 1.295
Det er både sjovt og er sikker på han vil elske det:D...
Hjælp, gave, kobberbryllup..?(Langt)