{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hestepassere misbrugt ude ved hestene.
  • #1   21. sep 2009 Det er forfærdeligt smiley
    - Forstår ikke hvorfor de ikke meldte det før smiley Måske var de bange for det ville ske igen ..

• #2   21. sep 2009 Det er desværre ikke ukendt i hesteverdenen. (men må lige rette dig -en 2-årig er der altså ikke tale om;o))

Nu lyder det umiddelbart til at være en temmeligt groft tilfælde her, og den slags tror jeg ikke man kan sige forekommer mere hyppigt det ene sted end det andet.
    Men der er meget få mænd i hesteverdenen (når vi taler amatørniveau), og ofte er de få mænd der er, nærmest tilbedte af de unge piger, og det betyder altså at det osse af og til går for vidt.
    Det er trist men sandt -i hvert fald er det hvad jeg har set gennem mine 23 år i hesteverdenen.

• #3   21. sep 2009 Jeg undrer mig dog over, ved så grove tilfælde som her, at pigerne bliver ved at komme på stedet?
    Forstå mig ret, jeg mener det er noget svineri og på ingen måde pigernes skyld eller noget der ligner. Jeg tænker bare at det jo ikke er et familiemedlem e.l. som man måske "tvinges" til at se ved forskellige lejligheder.

• #4   21. sep 2009 AT han fik 2 år, ikke at nogen var 2 år:-)

• #5   21. sep 2009 man bliver sgu bare så harm over det danske straffesystem... havde han snydt med penge så fik han dobbelt så lang tid..... stemmer i med han burde stenes det ækle svin føj...
    han skal være glad for det ikke er mine piger han har pillet ved.... jeg ville få peter lundin til at ligne en spejderdreng hvis jeg fik fat i ham......... *kvalme*

• #6   21. sep 2009 Rie -nååååh, så er det bare mig der ikke kan læse ordentligt hihi

• #7   21. sep 2009 Sienna -ja det tænker jeg osse. men han var vel næppe blevet dømt, hvis ikke der havde været andet end en piges udsagn om at hun var blevet misbrugt(?)

• #8   21. sep 2009 jeg fik helt ondt i maven, hvor er det forfærdeligt...
    fatter ikke at der er sådan nogle mennesker der er så gak i hovedet at de kan finde på sådan noget.

Kommentér på:
Hestepassere misbrugt ude ved hestene.

Annonce