{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
494 visninger | Oprettet:

Fyret men glad {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Vil høre om jeg er den eneste der lige er blevet fyret fra sit job??

Men det mærkelige er at, jeg har aldrig haft det bedre, nyder at stå op,nyder tiden her hjemme med hundene og at have tid til hjemmet, tid til at nyde min hobby(tage billeder)

Skal siges at jeg ville blive fyret lige meget hvad, da to børnehaver skulle slås sammen og jeg ville gå meget ned i tid(gør rent) der har så også kun været problemer ved det job, nok også derfor jeg har det godt efter det er sket.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fyret men glad
  • #1   23. sep 2009 Er ikke blevet fyret, men synes det er super fedt at du er glad for det:) Det er da de færeste der gør det, nok nærmere det omvendte... Så må du jo se om du måske kan finde dig en beskeftigelse der indebære din hobby:)... Hvis altså ikke lige du har millioner millarder af kr så du bare kan gå hjemme:D

Held og lykke:)

• #2   23. sep 2009 Jeg havde det også godt i starten.

Men efter et stykke tid hang det mig laaangt ud af halsen, specielt da jeg mistede kontakten til nogle rigtige gode kollegaer ( troede jeg de var )

• #3   23. sep 2009 Hader at være ledig, føler mig som jaget vildt om 3 ½ uge ca hedder det aktivering ønsker indeligt at komme til at beskæftige mig med noget hvor mine interesser og evner bliver brugt *S* så jeg er glad for at tage afsted dagligt

• #4   23. sep 2009 Du er ikke den eneste, jeg blev sygemeldt pga stress og depression fra mit arbejde. Selvom vi havde utallige samtaler (hver 14 dag) blev det aldrig bedre og jeg tog ansvaret for både mig selv og min chef. Så nu er jeg fyret pga 120 dages reglen og det var som en sten der faldt mig fra hjertet. Glæder mig til at komme ud og søge nyt og føler man er blevet meget klogere!!

• #5   23. sep 2009 Det er så første gang jeg går ledig så ved ikke hvad det vil sige at gå ledig smiley
    Men vi skal flytte her om 2-3 måneder så der er nok at tage fat i, plus vi er i behandling for barnløshed, så jeg slapper mere af nu og håber at det har en god virkning smiley

Jeg har ikke nogen udd. så jeg skal ha undervisning før jeg kan tage en udd. så håber med tiden de kan sætte mig på noget matematik og evt. noget billedebehandling, da jeg gerne vil være fotograf smiley

• #6   23. sep 2009 Vivi tror også det er sådan jeg har det, jeg kan mærke at jeg er blevet mere glad efter jeg er stoppet, og har mere mod og energi til at gøre det jeg aller helst vil smiley og så få nogle kurser og til sidst en udd. smiley

• #7   23. sep 2009 *Tyson-Draco*
    Det lyder som en god ide, synes det er lidt svært lige at pejle sig ind på hvad man vil - eller hvad jeg vil nu, men har 4 forskellige ting i kikkerten så skal bare have valgt inden den 2. oktober ;-D

• #8   23. sep 2009 Ja i starten er det meget godt og blive ledig.. Men nu har jeg været ledig siden slutningen af maj måned, og nu er det godt nok ikke sjovt mere... Jeg keder mig simpelthen så meget og det eneste jeg glæder mig til er når kæresten kommer hjem sådan jeg har en og snakke med..
    Jeg har søgt så mange stillinger, at det hænger mig langt ud af halsen.. Det er svært og finde et nyt job, når man kun er 21 år og lige er blevet uddannet.. smiley

• #9   23. sep 2009 Merete:

Hvis det er nogen trøst er det osse for os ander.

Jeg har været teknisk assisten i lidt over 14 år og der er bare intet at få selvom kompetancer osv er iorden.

Jeg er ignag med at lave et branche skift da jeg må sande at jeg er lagt i den forkerte skuffe i TA jobbet.

Kan se at i slutnigen af november går du ind i 2.ledighedperiode da du er så ung....det er bare ikke sjovt jeg står selv i det pt og er blevet henvist til et kursus som er formidlet af jobcenteret i 4 uger og inden de 4 uger er gået skal vi have fundet et løntilskudjob ellers bliver der formidlet et til os og dem er der ikke ret mange af fortiden eller så man kan risikere at komme i løntilskudjob i næstved, lolland, vordingborg eller guldborgsund hvilket ville indebære daglig transport på ca 4 timer.....

Derfor er jeg helt på mærkerne og søger vildt og voldsomt ex i denne uge indtil videre er jeg kommet op på 15 steder jeg har søgt hvilket indtil videre har resulteret i at jeg skal til jobsamtale (i løntilskudjob) ....weeee.... er bare SÅ GLAD ; )

Afventer svar fra et løntilskudjob hvor jeg så meget ønsker at arbejde *SS*

Kryds fingre for mig ; o)

• #10   23. sep 2009 Rart at bo så billigt, at en fyring ikke gør ondt.

• #11   23. sep 2009 og hurra for boligsikring

• #12   23. sep 2009 Jeg har en mand der går og håber på en fyreseddel...

Lidt atypisk, men hvad *ss*

• #13   23. sep 2009 Jeg krydser fingre for dig Ninna smiley

• #14   23. sep 2009 tak søde Ann-Sofie *SS*

• #15   23. sep 2009 Var så lidt smiley

• #16   23. sep 2009 boligsikring? der får man dælme ik ret meget.... jeg regned lig ud bor jeg p 50 kvm og lejen er 4000 kr og jeg tjener lig knapt 100-000 kr om året ville jeg få 650 i boligsikring... det kan jeg ik bruge til noget har stadig ik råd til a bo der

• #17   23. sep 2009 Nogle tager jo en fyring som en øjenåbner.

• #18   23. sep 2009 Jeg er bare glad for at komme væk fra det job, og for at kunne komme på kursu som fx. matematik og andre så jeg kan blive bedre og kan komme ind på en udd. så ja for mig var det lykken at blive fyret, jeg ved godt hvad jeg skal bruge min tid på, komme ikke til at sidde her hjemme og glo i luften, for det kan jeg ikke uden at blive skør smiley

Vi flytter så om max. 3 måneder og så vil vi kunne bo det sted selv om vi begge er fyret(kærestens firma gik konkurs for ca. 3 måneder siden)

• #19   24. sep 2009 ; o)

Kommentér på:
Fyret men glad

Annonce