{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.009 visninger | Oprettet:

Hvad arbejder I med?? {{forumTopicSubject}}

Hey hey Allesammen:-)

Ville lige hører hvad I forskellige arbejder med herinde, og hvor lang tid I er afsted af gangen??
Kører nemlig pt som handicaphjælper af 12timer og har self Diva passet i de timer, men kan mærke det slet ikke fungere at hun skal passes så meget, så nu er jeg på udkig efter noget hvor jeg ikke er så meget væk:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad arbejder I med??
  • #1   24. sep 2009 Jeg er møbelsnedker og normalt er jeg hjemme fra mellem kl 6.30 til 15.30 hver dag, det fungere fint , men lige nu er jeg på fordeling og har helt fri hver anden uge , så det er dejligt :o)

  • #3   24. sep 2009 Jeg er journalist og redaktør på to magasiner. Jeg har en arbejdstid der hedder 8-16.30 mandag-torsdag og 8-1400 fredag. Mindst en gang om ugen har jeg Carla med på arbejde!

  • #4   24. sep 2009 jeg arbejder hos en dyrlæge 5 min fra mit hjem. *skønt*

    og er væk ca 4- 4 1/2 time om dagen


  • #5   24. sep 2009 Jeg arbejder som tilsynsassistent og jeg har fri hver dag kl .14.30 så der er heller ikke de store problemer der :0)

  • #8   24. sep 2009 jeg arbejder som fast afløser på Gørlev plejehjem, hvor jeg er udekørende. jeg har en arbejds dag der svinger mellem 7.15-12.30 eller 7.15-14.00 smiley

  • #9   24. sep 2009 jeg er skolelærer og er hjemmefra 7.30 til senest 14.30, nogle dage mindre.. også er der nogle dage der er møder, og sport, men der er kæesten som egel hjemme hos joey

  • #10   24. sep 2009 Hej, jeg er pædagog og har derfor forskellige arbejdstider, alt fra 06.30 og nogle dage til kl. 17.00 - som udgangspunkt har min mand og jeg den "hund regl" vores hun dTjalfe max må være alene hjemme i 8 timer... og det passer som regl godt ind, hvis ikk er vores forældre flinke til at kigge ud til ham og lige lufte ham i haven... pt er det længe siden han har ødelagt noget, tygger lidt i sit hundetæppe... vi går ALTID en tur med ham, kort ell. lang, bare lige få brugt sin snue... og så farer vi ik rundt inden vi skal sige farvel til ham....

  • #11   24. sep 2009 Jeg er kontorelev og er hjemmefra fra 7.30 - 16.30 hver dag. Kæresten kommer hjem 15.30 så det er ca. 8 timer om dagen hane r alene hjemme, og det går fint. Han ligger og sover i vindueskarmen hele dagen smiley

  • #12   24. sep 2009 Jeg arbejder som social-og sundhedshjælper fra 14.30 til 22.30, 15 min. kørsel hver vej... Lige pt bor vi hos mine forældre så der er ikke noget problem med Aramis, men før kom min kæreste hjem 16.30 hver dag og når han også arbejdede aften, hentede mine forældre Aramis kl 17 og gik hjem med ham omkring kl 21 smiley Så det er egentlig ikke meget han er alene hjemme.

  • #13   24. sep 2009 jeg er hundefrisør og rengøringsassistent...

    tirsdag og torsdag er jeg hundefrisør fra 10-17 og de andre dage har jeg en masse afløs med rengøring så der er det meget vekslende


  • #14   24. sep 2009 Jeg er svinerådgiver og er hjemmefra fra 7.20 til 16.40 hver dag, men manden er landmand, så max er bare med ham hver dag i stalden. Så ingen problemer der :o)

  • #15   24. sep 2009 Jamen vi svinger mellem 7-9 timer om dagen. Dog er 9 timer det absolutte maks og hænder kun hvis vi er uheldige, at have sent fri begge.
    Hvis vi af andre årsager er nødt til at komme senere hjem, eller hvis vi skal noget en hel dag hvor hunden ikke kan komme med, så bliver han enten gået med af min mor og hendes kæreste, eller kommer over til dem og bliver passet, alt efter hvor lang tid det drejer sig om.


  • #16   24. sep 2009 Jeg sidder i administrationen i en mellemstor køkken virksomhed, og min køreste er butikschef i samme.
    vi er som regl hjemmefra fra kl 08-18 hver dag, Jeg har godtnok fri kl 16,30 men vi arbejder i samme hus og min kæreste har først fri kl 17,30 og vi har kun 1 bil.
    Jeg har prøvet at ta det offentlige hjem, men vi var hjemme samtidigt selvom jeg var taget fra jobbet 1 time før ham..


  • #17   24. sep 2009 Jeg er Salgschef i et telemarketingsfirma og er væk fra 8.30 til 15.30, mandag til fredag smiley

  • #18   24. sep 2009 Jeg er studerene, er ved at tage en HF, jeg har 18 timer om ugen, min kæreste har 37 timer om ugen - han er elektriker, så Oompen er ikke meget alene hjemme =)

  • Cocio
    Cocio Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 96 Svar: 402
    #19   24. sep 2009 Jeg arbejder med web- og marketing i et stort internationalt firma. Jeg arbejder 8 timer om dagen - typisk fra ca. 8 - ca. 16 og har derudover ca. 45 min. transport hver vej, dvs. at jeg i alt er væk hjemmefra ca. 9,5-10 timer om dagen. Der er dog af og til overarbejde, så det kan også blive til 11-12 timer.
    Min mand arbejder ca. ligeså meget og har ca. 30 min. transport hver vej.

    Dette er hovedårsagen til at vi endnu ikke har hund. Vi regner dog med, at vores arbejdssituation kommer til at ændre sig til noget mere fleksibelt (deltid eller muligheden for at arbejde hjemmefra eller lign.) i løbet af de næste par år og SÅ skal vi have hund smiley


  • #20   24. sep 2009 Jeg er fotograf og arbejder med Bryllup , portrætter og selvfølig Hundefotografering :))

Kommentér på:
Hvad arbejder I med??

Annonce