{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.146 visninger | Oprettet:

hestegalleri... {{forumTopicSubject}}

er der andre end mig der synes folk er nogle snobber ang Optagelse af heste ??

jeg synes det er forkert man ikk må ha sin hest oprettet under fx shetlænder fordi den ikke har tavle så skal den under anden særlig race

her er man noget mere velkommen synes jeg der er da ingen der ikke byder folk velkommen fordi man har en hund uden tavle??

det er det samme med billeder... nogle vil ikke optage hestene medmindre de har 10-15 billeder og du kan heller ikke blive optaget hvis dine billeder er lidt ens

er det bare mig eller er folk mere snobbet på hestegalleri end her hos jer/os???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hestegalleri...
  • #1   25. sep 2009 Nu skal jeg ikke kune tale om hestegalleri da jeg ikke kommer derinde. MEN jeg synes bestemt at "racen" skal overholdes og det synes jeg også den før herinde på HG. Hvis folk ser en lille størrelse pony er det jo ikke ensbetydende med at det er en shetlænder !!

Fordi en hund er grim er det jo ikke ensbetydende med at det er en Buller vel ??!?!?! :O)

• #2   25. sep 2009 Nej men her bliver blandinger afvist hvis de står som race rene , det har jeg set flere gange, hvilket i øvrigt også er meget forståligt , ellers gir et race galleri jo ikke mening , det har man så åbenbart taget koncekvensen af på hestegalleriet . og jeg synes det er ærgeligt at hunde der ikke er race rene bliver oprettede som sådan , eks tror de fleste at en chihuahua vejer min 5 kg , og har en lang og spids snude, det er jo ikke ikke rigtigt ;o))

• #3   25. sep 2009 jeg er enig men jeg mener også at selvom der ingen stamtavle er på sin hund eller hest men man har set begge forældre og kender standarden for racen er det da meget fair at man har den oprettet den som raceren

• #4   25. sep 2009 Jeg syntes det til tider er nogle underlige hunde der bliver opført som værende en race. Jeg husker bl.a. for nylig en blanding af racer opført under en hunderace, Jeg kunne i min vildeste fantasi ikke se at der var den race i.Det kan da kun være at hanhunden har snuset til tæven og dermed blevet far. Det er jo lidt en fordel at hunden ligner bare lidt den race den sættes ind under..

• #5   25. sep 2009 Heste folk er bare lidt snobbet, men man vænner sig til os ...... :-))

Ej, synes ikke selv jeg nogle sinde har været snobbet, men kender mange som jeg synes er ....

Kommentér på:
hestegalleri...

Annonce