Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Eltroxin stofskifte piller
  • #2   28. sep 2009 De nye "bøtter" der skulle pillerne´s hjælpestoffer være anderledes sammensat.

Har i længere tid gået og haft det som før jeg kom i behandling med Eltroxin, sidder så og googler lidt og pludselig kan jeg se hvor mange der har problemer med den nye piller.

Spurgte på apoteket for en måned siden om noget var anderledes i de nye piller og svaret var nej, så troede det var mig der var forkert på den.

Læste så denne debat og kan da se, jeg ikke er den eneste
    http://www.netdoktor.dk/interactive/discussion/viewtopic.php?f=136&t=19726&st=0&sk=t&sd=a

• #4   28. sep 2009 Ja utroligt hvad en lille pille åbenbart kan gøre smiley

• #5   28. sep 2009 Maggie, jep den er jeg med på *S*

Kan bare læse fra flere forskellige, at deres tal er gode nok, men de stadig oplever bivirkningerne og de løber panden mod muren.

Skræmmende folk er nødt til at købe piller via nettet, fordi de ikke bliver taget alvorligt af deres læge smiley

• #6   28. sep 2009 Mit apotek siger jo der intet er lavet om, så slog alle mine bivirkninger hen, så blev egentlig "glad" da jeg opdagede hvor mange der er ramt af det her.

Jeg må få fat i lægen imorgen og høre om der er alternativer eller om jeg skal via net eller sverige for at få det godt igen.

For stopper jeg med at tage dem, så er der jo stort set samme bivirkninger, har dog ikke oplevet disse massive muskel smerter uden pillerne

• #7   28. sep 2009 jeg er måløs
    har det sidste 1/2år randt til læge med alle sytomer igen ...

• #8   28. sep 2009 Jeg har snart hørt utallige historier om at folk har sære oplevelser efter der er lavet om på Eltroxin.

Man må da håbe, der snart sker noget..

• #9   28. sep 2009 Elisabeth, ja du er ikke alene....desværre smiley

Maggie, det er ellers et stort apotek i lyngby.

CH, tjaa, spørgsmålet er jo om dr bliver lavet om på noget, folk er jo afhængnige af de skide piller

• #10   28. sep 2009 Googlede lige lidt mere.

http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1219986.ece

Det ser ud til der er håb forude
    http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1211194.ece

• #11   28. sep 2009 Og denne er så lige røget på eb

http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1230158.ece

Det vælter åbenbart ind med klager over pillen

• #12   29. sep 2009 har lige læst lidt af det hele
    hvor mange har fået taget ny blod prøver efter de 6 uger de skriver man skal med ny medicin ?
    man fik jo at vide det var det samme ...

( Thyreoideafunktionen bør måles ca. 6 uger efter overgangen til den nye formulering for at sikre korrekt dosering )

• #13   29. sep 2009 Jeg har meget for lavt stofskifte og skulle pt tage Eltroxin men har måttet opgive at tage dem da mit hjerte løber løbsk af dem,lægen har prøvet at sætte mig helt ned til en kvart pille i døgnet uden at det gjorde forskel så lige nu kan de ikke behandle mit lave stofskifte så hvis nogen kender alternativer så sig endelig til da det påvirker mit hjerte

• #14   29. sep 2009 Elisabeth, jeg får jævnligt taget blodprøver og de ligger som de plejer.

Bente, dengang jeg startede op med pillerne (de gamle), da havde jeg det som om jeg var på speed, de første 14 dage og derefter blev det normalt igen, stoppede flere gange da jeg ikke kunne holde uroen ud i kroppen, men efter de fik justeret dosis over flere omgange, hjalp det gevaldigt og følelsen af uro forsvandt helt

• #15   29. sep 2009 Rene jeg har en bindevævs sygdom som i forvejen gør jeg har hjerte problemer så lægen tør ikke tage chancen at lade mig fortsætte da der er problemer med mine hjerte klapper,så nu spiser jeg masser af advokadoer som skulle hæve stofskiftet

• #16   30. sep 2009 rene , førhend fik jeg også taget prøver ca hver 3 månde men da de blev ved med at være ok ,gik vi til kun at tage den 1 gang om året og sidst var i januar , så tog lige til læge i går for at få taget ny prøver ,så nu venter jeg spænt på svar ,
    tog også lige op til apoteket og sporte om de havde lavet om på pillerne da jeg ikke synes de virkede,
    men fik at vide der ikke var lavet om på dem .
    valte ikke at sige noget da jeg jo ikke ku vise det sort på hvidt kun havde hørt det ....
    men det ku jo være man sku til at gemme de gamle indlæg så man kan se tilbage ....

• #17   30. sep 2009 Den læge jeg snakkede med igår, sagde også der intet var ændret på pillerne´s sammensætning, så hvis mine prøver ligger korrekt i næste uge, så printer jeg ud fra de links i tråden her, for det tyder på alle ikke er informeret som der skrives....

Pt. hænger min dagligdag rigtig dårligt sammen, konstant kvalme og influenza lign. symptoner (muskelsmerte har jeg mange af nu og dem har jeg aldrig tidligere oplevet), nøjagtig som jeg havde det inden jeg fik pillerne, altså den gamle type.

Men ligger prøverne normalt, må de give de andre, eller også dropper jeg pillerne og tager de 10 kilo på igen

• #18   1. okt 2009 i går talte jeg med min søster om pillerne ,hun får stadigt de gamle inu
    så det er åbentbart ikke alle stæder de har tømt lagert ,så hun er spænt på når hun skal have ny her om ca 1 månde ,nu er hun ikke lige hjemme men vil se om hun har den gamle indpakning inu når hun kommmer hjem igen ,
    min mor havde fåret dem i mere end 40 år og hun havde lidt poblemer da hun gik i overgang ,men ikke siden, før igen her til sommer nu fik hun forhøjet ,med kvalme -mavesmerter -og tabte sig helt vil , nu var den for høj ,blev sat ned i piller ,men kun i ca 2 månder så var det galt den anden vej ,så lige nu får hun det hun har fået de sidste mange år ,
    i går stop jeg med pillerne ,vil se om mavesmerter -kvalme -opkast vil forsvinde lidt ,
    da muskelsmerter -uro i hele kroppen -og føler mig lidt rundt på gulvet -kan være et af de andre stofskidt poblemer jeg har ,da jeg har 3 forskille slags at slås med ....

• #19   1. okt 2009 Det er skræmmende at en så lille pille kan lave så meget ravage i det hele.

• #20   1. okt 2009 ja lille pille stor magt ...

Kommentér på:
Eltroxin stofskifte piller

Annonce