{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  må hunde få salt...?
  • #1   29. sep 2009 jeg ved at royal canin har i en af sine race foder ikke gjort noget andet end at kom mere salt i fordi så drikker hunden mere vandt. men det er sikkert ikke godt meget for meget salt, som det heller ikke er sundt for os mennesker

• #2   29. sep 2009 nej det er også i megat små mængder,

• #4   29. sep 2009 Hmm. Jeg ved de slikker vores hud pga. salt eller sådan noget. Men mener ikke det er godt for dem at få salt i maden, men mener heller ikke de dør af at få lidt. Men ved det faktisk ikke. Mine får ikke.

• #5   30. sep 2009 Vi har da fået at vide til træning at vi bl.a skulle passe på at bruge færdige kyllinge tern da de oftest indeholder meget salt så noget må der være om det...

Et er at hunden drikker mere, men tror det kan være skidt for hundens organer, salt balance etc ligesom det kan for vores hvis salt balancen går i uorden (når vi har tømmermænd er det salt og væske balancen der er i ubalancen)...

• #9   30. sep 2009 En hund får det salt, den skal bruge fra sit fuldfoder.

Jeg selv tilsætter kun salt til hundens mad ved det tilfælde, at den har ekstrem dårlig mave og er på skånekost - der giver det for mig mening.

Men ud over det, forsøger jeg at holde den fra salt. Det lykkes ikke 100% da han får træningsguffer af menneskemad, og det er jo smækfyldt med det.

Så min holdning til dit spørgsmål: Din mor tager fejl. Hunden skal ikke have tilskud, tværtom skal man sørge for at undgå salt.

Kommentér på:
må hunde få salt...?

Annonce