{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
374 visninger | Oprettet:

Jeg er sgu så glad i dag :-) {{forumTopicSubject}}

Så jeg vil gerne dele nogle bedømmelser ud *GG*
(Vi skal jo prøve noget nyt herinde....)
Er der nogle, der er interesseret i at få en
bedømmelse.... ? Jeg stemmer ud fra mængden-
og kvaliteten af billederne, og IKKE om jeg bryder
mig mere- eller mindre om racen
.. Og mit motto plejer at være "jeg behøver ikke at
fedte for nogen for at opnå noget..." *smiler*

Fortsat go' dag til alle HG-brugere


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg er sgu så glad i dag :-)
Kommentér på:
Jeg er sgu så glad i dag :-)

Annonce