Ordenligt arbejde Ordenligt arbejde
Orh bliver altså lige nød til at læsse lidt af og evt høre om i har nogle gode råd.
Jeg blev i feb. fyret fra SuperBest pga af finaskrisen, fik så efter halvanden måned arbejde i aldi, der var jeg fra april til august, hvor jeg så startede som salgskonsulent.
Men jeg var værken glad for aldi eller der hvor jeg er nu. I aldi gik jeg ned med stress og havde det rigtig skid, kan nu mærke det er på vej igen.
Har sådan lyst til bare at sige op, men så bliver man straffet af fagforening og min kæreste symes også det er dumt pga af økonomi og han har jo ret, men føler bare lidt at alting kan være lige meget og har mest løst til bare at grave mig ned og komme frem når jeg er glad igen og kan få et arbejde som jeg synes er fedt.
Lige nu græder jeg næsten hver dag bare ved tanken om at skulle på arbejde og sådan kan man jo altså ikke leve.
Håber i kan finde rundt i hvad jeg føler og mener.
Hvad ville i gøre?
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.777
Tror jeg ville søge andre jobs og beholde det jeg havde indtil der kom et andet.
maj 2005
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 70 Svar: 1.491
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 7.990
maj 2005
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 7.990
Det gør jeg også. Men det er jo bare en overgang, med lavere løn. Tal med banken.Hvis du er hooked på en uddannelse du kan bruge.
maj 2005
Ordenligt arbejde