{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
486 visninger | Oprettet:

klodsede "mor" {{forumTopicSubject}}

Jeg skulle ud og lufte Freja og Pablo igår og tænkte nøj jeg er da lige smart de får lige lavet hvad de skal så tager vi hen på legepladsen og løber lidt rundt smiley
Det hele går fint og vi leger rundt, på et tidspunkt leger jeg "fangeleg" og gemmeleg med Pablo, og på vej rundt om et legehus ser jeg de har nærmest lavet en stige op på taget. Smart som jeg er tænker jeg - jeg er hurtig som en ninja (en langsom ninja godt nok...) jeg kan da godt nå at kravle derop og sætte mig på spidsen af taget inden Pablo kommer rundt om hjørnet, opstigningen gik også rigtig godt og jeg havde god fart på opaf faktisk så meget at røven blev for tung og kære lille Nina gled baglæns ned af taget på den modsatte side uden mulighed for at vende sig...
Bagefter skulle vi lige løbe lidt rundt omkring og fjolle også vrikker jeg om så jeg bare falder (jeg slog mig faktisk næsten værre end da jeg trimlede ned fra taget haha), og øv det er kun 3 uger siden jeg vrikkede rimelig slemt om sidst - nu må det godt vare lidt inden næste gang smiley
Så idag har jeg en godt øm venstre arm og lidt ondt i ryggen (sjovt nok :P) og en øm ankel. ja også fik jeg to voldfjollede hunde ud af det fordi hvorfor dælen lå mor der og rodede rundt efter? Men ingen tid til ynk, fordi idag blev jeg sq gammel så fik en masse gæster som lige måtte høre historien (jeg var desværre så dum at fortælle kæresten hvad der skete *G*)

PS. ja jeg har poser med til at samle op hvis de nu skulle lave noget på legepladsen som børnene helst ikke skal lege med smiley og ja den er indhegnet inden folk kommer for godt igang smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  klodsede "mor"
Kommentér på:
klodsede "mor"

Annonce