Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af 6 lamper 1.000 kr.
  • tømrer 1.000 kr.
  • Føring til lampe 250 kr.
  • Opsætning af lampe 700 kr.
  • Fyld vand på mit varmeanlæg 1.200 kr.
  • Badeværelseslåge hænger 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Varme i terrarie til mælkesnog?
  • #2   7. okt 2009 Ja hvis du ikke har meget høj temp i værelset den står så skal du smiley
    Men du kan som Rasmus nævner også bruge en pære, mit råd mht pære er bare sæt dem udenfor!!

Der sker SÅÅÅÅ mange grimme brandskader på slanger fordi pæren er hvor de kan komme til, og de søger jo automatisk varmen.. :S

• #3   7. okt 2009 Okay. Jeg har så bare hørt (i forbindelse med gekkoer) at når det er et natlevende dyr er det synd at sætte en varme pære op, da de jo gemmer sig for lyset, men hvis de vil have varme er de nød til at komme frem i lyset. Det kan der jovære noget om.. Jeg finder en varmeledning og lægger i (=

• #4   7. okt 2009 Vi havde altid en varmepære inde ved vores Lampropeltis triangulum og det har vi også ved både vores L.getula californiae (som og jo også er en kongesnog) og ved alle vores Pantherophis' (kornsnoge).. vores slanger er ikke alle natteaktiv, mange af dem er mest ude om dagen, hvis terrariet ikke kan komme op på en temp. på ca. 28- 30 grader i terrariet af sig selv skal du enten bruge spot/varmepære eller et varmekabel... men husk den også skal ha' en køle ende hvor der ca. er omkring de 24 grader :o)

• #6   7. okt 2009 Ja jeg har kigget en del på de der varmeledninger som man bare skal lægge en glasplade over, eller de der varmemåtter.

Er der nogleder har erfaring med disse to? hvilke der er bedst..

Gravspasserne* Mandehviskeren *: hvor stor er din L.getula californiae

• #7   7. okt 2009 Den er ved at være 130 cm

• #8   7. okt 2009 okay fedt.. hvad med dine kornsnoge?

• #9   7. okt 2009 Den ene nærmere sig 110 cm og den anden er ca. 90 cm og de andre to vi havde er solgt for ikke så lang tid siden ;o) Synes vores krybdyr smaling blev en anelse for stor så der blev 'ryddet ud' er dog på jagt efter en smuk snow dame :o)

• #10   7. okt 2009 okay.. iih jeg glæder mig også helt vildt til jeg får min mælkesnog hjem. Det er også 90-110 cm de bliver ikke... Men de bliver jo ikke lige så tykke som kornsnog..

• #11   7. okt 2009 Har en californisk på 155 smiley
    Han har varmepære udenfor terrariet smiley

• #12   7. okt 2009 Det kommer an på hvor meget du foder den ;o) Men normalt har de to arter nogenlunde samme størrelse

• #13   7. okt 2009 Den er flot Henriette, så den lige i dit album :oD.. er det en banana phase eller er det lyset der snyder?

• #14   7. okt 2009 Det er lyset der snyder Gravspasserne. Han er helt alm. smiley Og tak for de fine ord smiley

• #15   7. okt 2009 Men er det mig eller er kornsnogene bare meget tykkere? en mælkesnog er sådan mere tynd og slank...

• #16   7. okt 2009 Kan ikke anbeale en varme sten på strøm... selvom de siger den selv slår fra. Vores Python døde af det, da den ikke selv slog fra og som slanger mærker de ikke, når det bliver for varmt, så den lå død da vi skulle i seng en aften, med hovedet på stenen og den var bare kogenes. Men alle slanger skal have varme.

Ang. snoer, så ved jeg det faktisk ikke helt, det kommer jo an på hvor den normalt færdes i det vilde!

• #17   7. okt 2009 altså meget tykkere ville jeg ikke kalde det.. de er en smule breddere men ikke SÅ meget... men det er også forskelligt fra individ til individ :o)
    Når jeg tænker på en tyk slange så tænker jeg mere i retning af python og den slags ;o)

Kommentér på:
Varme i terrarie til mælkesnog?

Annonce