Smerte i forb. med udsendte soldater {{forumTopicSubject}}
Jeg skal i forbindelse med mit studie på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole skrive en opgave, der tager udgangspunkt i smerte.
Jeg overvejer at tage udsendte soldater som min vinkel og overvejer specielt fokus på pårørende (men det er kun en overvejelse). For at finde ud af, om der er basis for en opgave med dette udgangspunkt, ville jeg blive meget glad, hvis der er nogen der kunne tænke sig at dele deres oplevelser - hvadenten det er som pårørende eller som udsendt.
Alle tanker, overvejelser mm. er velkomne. Eks. for udsendte den psykiske smerte både under udsendelsen - f.eks. i forbindelse med en kammerats død og efter udsendelsen - evt. psykiske mén. Eller for pårørende f.eks. smerten ved tanken om, hvad der kan ske eller hvad der er sket. Eller ved at se/opleve at ens kæreste/barn eller andet måske har ændret adfærd efter at være kommet hjem fra udsendelsen. Som sagt, alt er velkomment!
Svar her, eller privat på nkhansen@mail.djh.dk
På forhånd tusind tak!
Mvh.
Natascha Melídez Kjær
apr 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 2 Emner: 273 Svar: 3.146
Ved ikke om personen vil snakke med dig. Men ved at han har mistet sin bedste ven
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 55 Hunde: 6 Emner: 431 Svar: 5.947
Ved ikke om det kunne være noget at få mine oplevelser ??
aug 2009
Følger: 6 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 10
*Christine....
Tak for tippet. Jeg kan altid forsøge at kontakte ham. Så må han endelig sige fra, hvis han ikke har lyst til at snakke...
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 55 Hunde: 6 Emner: 431 Svar: 5.947
nov 2007
Følger: 9 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 111 Svar: 1.173
Smerte i forb. med udsendte soldater