{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
516 visninger | Oprettet:

hundeforhold går udover venskab {{forumTopicSubject}}

har en skoleveninde som har hund på 22 uger...
Jeg bryder mig ikk rigtig om hendes metoder at holde hund på, og dette går lidt ud over vores venskab..

Da hun hørte hvad jeg bruger på hundens foder om måneden mente hun jeg løj, for så dyrt var faktas hundefoder altså ikke.. Siger til hende at det gså er noget skodfoder som jeg ikk mener man bør give sit dyr. Hun svare så at det bare er en hund..

Hver gang hun kommer hjem fra skole starter hun med at skælde hunden ud for alle de ting den har ødelagt, den har vist adgang til hele huset. Dette siger jeg så at det ville jeg aldrig gøre, så ville jeg sørge for tingene ik lå og flød og evt. lukke af så den ikk er overalt.. Nej for en hund skulle bare indrette sig !!

Dertil skal det siges at hunden som regel er alene 8-11 timer ad gangen og lige bliver luftet inden der skal drikkes igennem eller man skal videre på arbejde..

Hendes metoder er vist noget ala " heller klappe hunden en end at få ødelagt ting"..
Hendes veninde ar en pttbull/amstaff og den har endnu ikk bidt min skolevenindes hund så derfor er amstaff og pitbull jordens bedste racer.. Dette er en ting som vi aldrig bliver enige om og er egentlig ligegyldigt. Men når hun begynder at åbne munden omkring muskelhunde angreb så bliver jeg vildt irritere. Hun aner ikk vad hun snakker om..

Hun synes det er total i orden med disse blandinger, at det er ok disse også bliver importeret og at det KUN er ejerene den er gal med..

I det hele taget er hun are en discount hundeejer der mest af alt mener den kan læse tanker og kun er ude på at genere..

Er sku lidt frustreret på den hunds vegne. hvad e det for noget at byde en hund..




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hundeforhold går udover venskab
  • #1   13. okt 2009 hvis hun holder statestikken kommer hun snart af med hunden pga den såkaldte "allergi". Men eller fremlæg nogle bøger eller udskrifter om alene hjemmetræning og hundesprog for hende. Ellers mener jeg at hvis en sådan person ikke er til at tale med skal man hellere holde mund da det ikke gavner nogen. Har selv et vennepar som har fået hund uden at vide hvad det indebærer.

  • #2   13. okt 2009 Hvad angår muskelhunde debatten, ja så kan man jo ikke ændre på folks erfaringer og tanker på den måde.
    Men jeg vil give dig ret i at det er ikke et liv for en lille ung hund, som hun behandler den. Ja.. syntes du skal fremlægge noget god materiale til hende og sådan prøve at give hende nogle råd til hvad hun kan gøre istedet for at angribe hende med negative ting.
    Evt. Give hende en hunde dvd i gave hehe
    Men ja... det er hammer svært


  • #3   13. okt 2009 For f*****n, hvis hun er så "ligeglad" med den, og kun kan finde ud af at skælde den ud, hva har hun den så for? altså, skal man have hund ska man squ da også vise interesse for den??

  • #4   13. okt 2009 Har bare svært ved at holde mund.. hunden er jo ødelagt inden længe...

  • #5   13. okt 2009 Jamen enten eller ;-D
    Ej som Louise Britt siger så nytter det ikke noget med at kommentere det negativt. Du kan evt bare nøjes med at sige at det er du ikke enig i.


Kommentér på:
hundeforhold går udover venskab

Annonce