{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
515 visninger | Oprettet:

De unge mødre.... {{forumTopicSubject}}

Nøøj hvor kan jeg bare blive hidsig når man ser den ene gravide efter den anden side og ryge....!!! Kan simpelthen ikke ha det, og de er jo til syneladende ikke en gang flove over det...

"Ja jeg er jo bange for at mit barn skal fejle det samme som jeg gjorde" Fint, så smut du da lige ud og tag en smøg mere, for så formindskes risikoen nok skal du se....

Puha... Det lettede lige en hel del:D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  De unge mødre....
  • #1   13. okt 2009 Jeg går ud fra at du er ikke ryger, og ikke ved hvor svært det er at holde op.

• #2   13. okt 2009 Kan kun give dig ret, jeg fatter ikke i mit hoved at man kan udsætte sit ufødte barn for den last de egentlig burde kæmpe for at lægge på hylden.

• #3   13. okt 2009 Jeg forstår det heller ikke.

Så svært er det altså heller ikke at stoppe med at ryge. Og de er endda unge så det begrænset hvor mange år de kan have røget smiley

• #4   13. okt 2009 Camilla - JEG ryger og jeg kan love dig for, den dag jeg får at vide jeg er gravid der stopper både manden og jeg !

• #5   13. okt 2009 lisa K - Selvom man er ung kan man godt have røget i mange år.
    Jeg har røget i 10 år nu desværre.
    Og jo det er svært at holde op med at ryge.

• #6   13. okt 2009 Sandie og daniel - det er også min plan - men derfor gider jeg ikke kigge skævt til andre ...
    Nogle kan holde op, andre ikke.

• #7   13. okt 2009 Jeg ryger selv jo, og jeg kan love dig for at jeg vill stoppe i det sekund vi bliver enige om at vi skal have et barn... Jeg kan simpelthen ikke tolerer det... Hver evig eneste gang der bliver taget et hvæs, så får barnet ikke noget ilt, og så kan du selv tænke dig til hvor ofte det sker i gennem 9 mdr hos en ryger, og hvilke konsekvenser det kan medføre...

• #8   13. okt 2009 Camilla - ok smiley altså jeg kigger skævt til andre, man må s* tage sig sammen når man skal til atvære forældre - vi ryger ikke indedører også af den grund at dyerne ikke selv vælger røgen ! At hjemmet ikke bliver svinet til er endnu en bonus smiley

• #9   13. okt 2009 Nanna P - du behøver ikke forklare mig det, vi er temmelig oplyste i dag om rygning. smiley

Jeg tænker bare lidt, hvis man er SÅ sikker på at man kan holde op med at ryge når man bliver gravid - hvorfor ryger man så nu ?
    Det er da temmelig dumt.

• #10   13. okt 2009 Til din information, så er rygestoppet lige rundt om hjørnet, på nuværende tidspunkt er det skåret ned til, at jeg kun ryger til festlige lejligheder... Og inden længe er det også helt slut....

Og jeg er en af dem der ser skævt, kan bare ikke have det,...

• #11   13. okt 2009 Jeg røg hash indtil den dag jeg fandt ud af jeg var gravid, og har ikke røget siden, min datter bliver 2, om 2 måneder..

Jeg skal ikke være dommer over for dem som ryger, jeg ved bare at JEG er hammer glad for at jeg stoppede, vel videne at mit barn ikke har taget skade af mine dumheder...

• #12   13. okt 2009 og lige til info, så var det ikke planlagt at blive gravid, så derfor var jeg ikke stoppet med at ryge hash inden vi prøvede at blive det

• #13   13. okt 2009 Min far havde da røget i 30-40 år og stoppede fra dag til dag, det er bare vilje der skal til.

Og så evt nogle plastre. Tyggegummi osv.

Og jeg kEnder flere der er stoppet efter mange års rygning.

• #14   13. okt 2009 Lisa K - det betyder jo ikke at alle kan.

• #15   13. okt 2009 I min verden kan man hvad man vil... Smøgerne tvinges jo ikke ind i munden på en, og de ligger jo heller ikke bare lige pludselig i tasken...

• #17   13. okt 2009 Ja utroligt nok, når man har den viden om de konsekvenser det kan skabe... Tænk at få et handicappet barn fordi man har røget, så kan man lige klappe sig selv på skulderen og sige tak for det...

• #18   13. okt 2009 Jeg er selv gravid i uge 25, og er stoppet med at ryge. Har røget i ca 10 år. Det er simpelthen så hårdt. Det troede jeg ikke det ville være, men jeg holder, og jeg gør det for mit barns skyld. Om jeg begynder at ryge igen når jeg har født og er færdig med at amme ved jeg ikke endnu. Men så længe jeg er gravid rører jeg ikke en cigaret.
    Men det er hårdt, men når det gælder ens barn vil man vel gøre hvad som helst.

• #19   13. okt 2009 at stoppe med at ryge er ikke svært hvis man virkelig har viljen til at ville stoppe. hvis man alligevel ved at man vil stoppe når man bliver gravid HVORFOR så ikke bare gøre det nu :S
    det fatter jeg bare ikke. min mor stoppede på en weekend efter at have røget i 14 år. så hvis man virkelig vil så kan man også.

det er det samme som at tabe sig,

Kommentér på:
De unge mødre....

Annonce