635 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Super spændt... Super spændt...

Jeg skal tushes om et par timer, og jeg er bare SÅ spændt *G*

Føler mig temmelig dum, eftersom jeg har 4 i forvejen, men har det fuldstændig som var det første gang*GG*
Skal lige siges at det er omkring 5år siden jeg sidst blev tushet, så føler jeg er "jomfru" *LOL*

Andre der har haft det på samme måde ved ny tush?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Havearbejde 900 kr.
  • Hækkeklipning 1.200 kr.
  • Opsætning af gardinstang 500 kr.
  • Male to værelser + lofter 2.750 kr.
  • Samle IKEA møbler 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Super spændt...
  • #1   22. okt 2009 Jeg glæder mig også som et lille barn hver gang jeg skal afsted smiley Og glææææææder mig til næste gang når økonimien tillader det smiley

Held og lykke smiley

• #2   22. okt 2009 Årh ja ' hver gang jeg skal afsted'... - Det lyder bare som om jeg er der hveranden måned... Ha ha... Har altså også kun 4 stk smiley

• #3   22. okt 2009 Godt at høre det ikke kun er mig *GG*
    Og tak for held og lykke smiley

• #4   22. okt 2009 Har ingen tusher endnu desværre. Den jeg vil have er noget stor, og bliver ret dyr (for ikke at sige, at jeg er enormt bange for, om det skal gøre ondt), så den må vente, men havde det på samme måde når jeg skulle pierces før i tiden, selvom jeg havde prøvet det en del gange :O)

• #5   22. okt 2009 Var meningen jeg skulle få lavet en i næste uge. Men har bakket ud da jeg ikke tør smiley Er simpelthen en kylling. Jeg tænker "Hvis den bliver vildt grim hvad gør jeg så? Eller jeg fortryder det motiv jeg har valgt?"

• #6   22. okt 2009 Daniella..
    Jeg er så heldig at jeg kender en der tusher privat, og derfor kan jeg ofte få dem gratis eller meget billigt smiley
    Smerten plejer jeg ikek at være bange for, for synes ikke de andre har gjort ondt, men jeg VED bare den her kommer til at gøre nas *G*

Solva L..
    Jeg tænker altid MEGET længe over hvad jeg skal ha lavet, hvor og hvordan smiley
    Fik lavet min den første for 11år siden, og heldigvis aldrig fortrudt nogle af dem *G*
    Den jeg skal ha lavet idag, ved jeg også at jeg ALDRIG kommer til at fortryde smiley

• #7   22. okt 2009 jeg har nogle stykker planlagt, bla en minde en om min bror som døde i marts,

jeg er ræd for nåle, og min sidste tuss der blev jeg meget svimmel

så at jeg lige frem har 4 stks i tankerne, er nok ikke så gennemtænk af mig *GG*

• #8   22. okt 2009 Henriette - Ja, det er sgu en fordel så! Hvad skal du have lavet, hvis man må spørge ? :O)

Min skal køre langs siden eller ryggraden og har hørt det gør avs!

• #10   22. okt 2009 Danielle og Rotterne..

Jeg skal ha lavet noget ala en blomsterrække på foden, der skal gå op til min djævel på anklen..
    I blomsterrækken, blir "grenen" så midt på til navnet på min afdøde datter, som jeg mistede kort tid efter fødslen for 2år siden smiley

Danielle..
    Min svigerinde har en der går fra lysken op over ribbene og om på ryggen, hun siger det på selve ryggen ikke var slemt smiley

• #11   22. okt 2009 Rotterne..
    Ja er der ingen tvivl om at vi har..
    Må nok indrømme at lige det skelet her, er det af mine der gør mest av indeni smiley
    Hun var ønskebarn, så selvfølgelig skal hun være med mig altid på denne måde smiley

• #12   22. okt 2009 Henriette
    - smuk smuk tanke!

• #13   22. okt 2009 Danielle:

Min den ene går langs rygraden og ja det gør ondt... Meeeeen det er ikke uudholdeligt smiley

Den klarer du snildt smiley

Kommentér på:
Super spændt...

Annonce