380 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

wee så er det weekend! wee så er det weekend!

og det er bare lækkert!
hvad skal i i weekenden?
i aften skal jeg besøge nogle sammen med hundene!
i morgen skal jeg til stranden og i hundeskoven med dem! og i byen lørdag aften!
søndag skal jeg til agility og lydigheds træning! og ellerss bare hygge mig hjemme med hundene!
rigtig go weekende fra mette sille og nemo!

En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Limfjorden skænk jysk 1.000 kr.
  • Opsætning af 4 loftslamper 400 kr.
  • Opsætning af loftslamper 1.600 kr.
  • Udskiftning af induktion kogeplade 3 faset. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  wee så er det weekend!
  • #1   17. mar 2006 Puha, idag når jeg engang har fri, skal jeg træne hund, i morgen skal jeg eder tidligt op, for vi skal til Sverige og stå på ski, søndag skal vi til hundetræning, og der skal vi til prøve, så kryds fingre for os smiley

• #2   17. mar 2006 Arbejde :o(
    Så der bliver ikke agility på søndag, da både Michael og jeg skal arbejde. ØV!
    Men der er klubdag på lørdag så Michael kan lige nå at træne lidt med hende der, før han møder, så hun ikke glemmer alt hvad hun lige har lært ;o)

• #3   17. mar 2006 Jeg skal til familie-sjov med hund, børn og mand hos mine forældre i Slagelse hele lørdagen, søndagen går nok med at underholde hund og unger som altid!! Så det blir en rolig weekend med familien..

• #4   17. mar 2006 j.k oki det lyder også sjovt er det bare lige en dag i skal stå på ski??
    hvad er det for en prøve i skal til??

• #5   17. mar 2006 Mette: Ja det er bare en enkelt dag, og jeg har aldrig prøvet det før, så det skal nok se skægt ud smiley *ggg*

Det er en lydigheds/dressur prøve. Hvis han består kan vi komme viedere på næste træningshold, hvis ikke så er vi bare nogle tabere smiley *ggg*

Kommentér på:
wee så er det weekend!

Annonce