4. feb 2008 Følger: 14 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 563 Svar: 3.189
Jeg har alger i mit badekar og WC Jeg har alger i mit badekar og WC
Ja, vi har købt hus og ALT skal renoveres.. Men badeværelset ovenpå skal ikke ordnes lige med det første da det som sådan er fint - dejligt 70-grønt tapet, men elementerne er hvide.. men her kommer problemet... Både toilet, håndvask og badekar har grønne striber af alger, kalk og andet godt... Jeg har forsøgt mig med knofedt, kalkfjerner og vanish, men det er ikke blevet helt pænt.. Toilettet har stadig de her brun/grønne striber der kommer når toilletet har løbet længe og det samme har badekaret.. håndvasken er helt kalket til omkring den der "afløbsdims" og omkring bunden af hanen...
Hvordan får jeg det sidste væk? altså alger i badekar, brune stirber i toillettet og kalk i vasken?
jan 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 211 Svar: 1.238
sep 2005
Følger: 28 Følgere: 27 Hunde: 5 Emner: 14 Svar: 639
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.244
Eddikesyre til kalk og hvis der stadig er mørke skjolder så prøv med klorin. (men vær sikker på at eddikesyre og afkalker er skyllet godt væk, da det ellers kan danne meget giftige dampe - derfor man heller ikke skal hælde klorin i toilettet, hvis man bruger wc-rens)
jul 2005
Følger: 35 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 68 Svar: 1.045
Det er Guds gave til kvinden. Den fjerner ALT kalk i både vask og toilet.Ved ikke lige hvor du bor, men den kan købes i rengørings butikker.
Det er en lava sten og den ridser ikke, bare den er våd.
Prøv den - den er fantastisk!!!!
jul 2005
Følger: 35 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 68 Svar: 1.045
Ditlev Jørgensens Eftf. ApS
Rosenkrantzgade 22
Du må bare ikke bruge den på selve "afløbsdimsen". Men hos ham kan du så købe noget professionelt kalkfjerner, som helt sikkert kan fjerne det der er på den.
God fornøjelse :o))
Jeg har alger i mit badekar og WC