{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Weee Killinger :D
  • #1   28. okt 2009 Neeeeeej, ih uh åh. Haha (: Hvor er de dejlige!

• #2   28. okt 2009 Uh de er skønne - og smuk mor!
    (jeg er bare desværre ikke speciel begrejsret for at man lader sin huskat få killinger da der er så mange uønskede killinger alle vegne)

• #3   28. okt 2009 Vores har også fået killinger for 4 uger siden. Det var absolut ikke med min bedste vilje. Katten har fået p-piller, men har svinet sig til alligevel. Det er åbenbart lidt svært at at styre, når det er en kat der helst vil være ude.

Mærkelig nok har killingerne ikke taget skade af at få p-piller, for jeg har troligt givet den piller under hele graviditeten, da vi ikke anede at hun var gravid. Det var først de sidste 14 dage hun blev tromle tyk. Og vi kunne godt se at det ikke var vinter sul.... smiley

Nå, nu er de her, og så må vi se om vi kan finde nogle gode hjem til dem. Der er 2 helt sorte, 2 sorte med hvide poter og maske, 1 helt stålgrå, og 1 helt lysegrå med hvide poter og maske. De er rigtig smukke. Skal have tager nogle billeder på et tidspunkt.

• #4   28. okt 2009 Åhh hvor er de søde. Tillykke. Jeg er helt vild med tortiefarvede katte og har selv haft en som fik killinger, men de havde alle grå nuancer med hvid. - Ligesom K N var det også en smutter på p-piller.

K N også tillykke til dig.

Håber de alle får nogle gode hjem smiley

• #5   28. okt 2009 Forstår ikke man giver en hunkat p-piller medmindre den på et tidspunkt skal indgå i avl? Der er øget sygdomsrisiko og risiko for "ups-kuld", samt det sigt er en dyr økonomisk løsning.
    Det bedste du kan gøre for din kat er at neutraliserer den.
    Jeres killinger kan I vælge at neutraliserer inden de kommer til nye hjem, på den måde kan I det mindste at der ikke skal komme flere "ups-killinger" i næste generation.

Om tidlig neutralisering af katte:
    http://www.inges-kattehjem.dk/?Tidlig_neutralisering#Tidlig_neutralisering

Hvorfor ikke p-piller til katte:
    http://www.kattens-vaern.dk/?side=128

• #6   28. okt 2009 M A N >Hun er skam ikke "bare" en huskat.. Hun er faktisk en af de ældste racer her i Danmark..
    Hun er en Felis Silvestris Catus, en meget undervurderet race, men som sagt en af de ældste..

Men ellers tak for beundringerne smiley

Kommentér på:
Weee Killinger :D

Annonce