{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
366 visninger | Oprettet:

Scrapbooking {{forumTopicSubject}}

Jeg vil lave en rigtig flot scrapbog til min dejlige lillesøster. Meningen er, at hun skal have den til sin konfirmation, som ligger langt ude i fremtiden, 2013.. Der er god tid!
Jeg vil photoshoppe de flotteste sider og klistre tegninger, breve og anekdoter ind. Vil lave postkort med hende på. Simpelthen følge hendes opvækst, nærmest.

Er der nogen, der har en hjemmeside, hvor jeg kan hente lidt inspiration?

Havde tænkt mig lige at øve først, ved at lave en til kæresten til vores årsdag og så også en med hunden, så jeg lige kan øve (;

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Scrapbooking
  • #2   28. okt 2009 Puha, nok mest computer. Selvfølgelig printet ud på ordentligt papir og ikke bare alm. printerpapir.

(:

Men selvom billederne til inspiration er lavet i hånden, kan jeg nok sagtens lave det på computeren med inspirationen.

Men hvem ved, måske kaster jeg mig ud i at lave det i hånden. Er det svært at lære? For det skal være PERFEKT, virkelig perfekt, når det er til hende. Så må de andre være så grimme, så grimme, bare ikke hendes smiley

• #4   28. okt 2009 Er bare ringe til det med at holde liv i projektet - det går en måned, men heller ikke mere smiley Haha.

Øh, men har du et godt dansk link hvor jeg kan starte? Hvor jeg ikke skal købe alt muligt først. Det er også der den bl.a. halter. Haha (:

• #6   28. okt 2009 Årh, tusinde tak (:

Kommentér på:
Scrapbooking

Annonce