Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Akvarie problemer
  • #1   31. okt 2009 Har du fodret meget.. Kender ikke filteret... Er det salt eller fersk??
    Hvilke fisk?, hvor mange liter? fortæl lidt mere..

• #2   31. okt 2009 Jeg følger lige med,,har også lige startet akvarie op og alle mine fisk døde indenfor 2 døgn,,,

• #3   31. okt 2009 Nej vil jeg ikke mene..
    Har haft akvarie før..
    det er omkring 50L max. tror jeg
    og har 8 fisk og to maller..
    4 rigtige planter

• #4   31. okt 2009 Altid købe store akvarier he he.. Vores 325 liters står som nyt... Det passer sig selv i den størrelse.. Vi skifter noget af vandet hver 3 uge og det er det...
    Vi har et blåt lys over akvariet så vores røde neon stime er selvlysende.. super lækkert..

• #5   31. okt 2009 To af dem er døde..
    Molly'er, maller og scalare..
    vil jeg ikke mene det..

• #6   31. okt 2009 Jeg fik det hele op at køre et par dage før og da jeg så var oppe for at købe planter så sagde de at jeg kunne putte det der Aqua safe i og så kunne jeg sagtens sætte fisk i samtidig med planter ?
    Det drejer sig om slørhaler og smerlinger, 4 og 2 stk. Dagen efter var slørhalerne begyndt at blive "sløje" og smerlingerne lå bare stille på bunden, så døde 2 slørhaler og en 3. var helt stille på bunden, den sidste svømmede lidt endnu.
    Så jeg pakkede alle fisk, kogte alt igennem og kørte til forhandleren. Han kiggede på dem og mente at de havde fået stres, sagde at jeg skulle putte de levende i igen og komme i næste uge hvis de også døde,,så kunne jeg få nogle ny. Nå ja,,og så skulle jeg putte 60g. middelhavssalt i da de havde fået nogle hvide prikker på øjnene.
    Nu er den sidste slørhale død og tror ikke det varer længe før smerlingerne også er væk.
    Det er et 60 ltr. akvarie.

• #7   31. okt 2009 Jeg siger min mening:
    Jeg har også haft både 250, 500 og 800 liters tidligere , men det er mange år siden nu :o)
    Jeg ville bare ha et lille hyggeakvarie til min udestue som ikke er ret stor,,men jeg synes da godt nok det bliver lidt bøvlet nu :o(

• #8   31. okt 2009 Er almindeligt postevand du har hældt i? Og hvis ja, hvor længe har det så stået med vand og planter i, inden du satte fiskene i?

• #10   31. okt 2009 Og til Tanja H.
    Jeg mener at smerlinger og slørhaler er uforenelige størrelser.
    Slørhalen er en koldtvandsfisk og smerlingen kræver temperaturer på 25-30 gr.

• #11   31. okt 2009 Vi har også 130 l. saltvand, og 15000 l havebassin med koikarper og stør, så vi er til fisk.. hi hi, men hold jer langt væk fra saltvand, det er krævende...

• #13   31. okt 2009 Marietta F
    Jeg har læst at slørhaler godt kan gå i varmt vand også og det gjorde de også oppe ved forhandleren ? Men jeg vil ihvertfald ikke ha' sådan nogle igen,,tror bare jeg nøjes med helt almimdelige selskabsfisk fra nu af

Kommentér på:
Akvarie problemer

Annonce