{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bolig søges AKUT i Lyngby, Søborg...
  • #1   4. nov 2009 at på = at bo

• #2   4. nov 2009 http://lejebolig.dk/boliger/soegning.aspx

Her skal man godt nok betale for at få kontaktoplysninger på annoncørerne, men det er vist ikke så dyrt

• #3   4. nov 2009 Jens & Marianne K: Tusind tak... Jeg tjekker dog alt på nettet flere gange om dagen og det er ikke til at finde noget. Så nu prøver jeg her. Tror det er nemmere hvis man kender nogen som kender nogen, som kan skaffe en ind...

• #4   4. nov 2009 Det ror jeg, du har ret i, men den øverste der er faktisk indrykket i dag, så måske var der en chance. Hvor langt fra Virum/Bagsværd må det være? Det er jo lige de dyre steder smiley

• #5   4. nov 2009 Ja jeg ved godt det er nogle ret dyre byer, men al min familie bor i disse områder + skole osv.. Så det vil klart være at forstrække...

• #6   4. nov 2009 Jeg kan sagtens følge dig, er selv fra Lyngby og man flytter ikke bare sådan lige væk :). Men det ER rigtig svært at finde noget der, som er til at betale, så hvis alternativet er at bo på gaden ......... Jeg tænker på sådan noget som Farum Midtpunkt, hvor jeg mener, man kan få en lejlighed omgående. Området er måske ikke det fedeste (har ikke selv boet der, men man har vel fordomme), men selve lejlighederne er ret ok og til at betale. Jeg tror faktisk ikke, der er ventetid og hvis man tager over Birkerød tager det omkring 20 min. at komme til Lyngby med det offentlige. Det kunne måske være en mulighed, hvis i ikke når at finde noget andet. (Så vidt jeg husker, er det KAB, der administrerer dem) Held og lykke i jagten smiley
    /Marianne

• #7   4. nov 2009 Hov, nu skrev du jo skole. Har i prøvet kollegielejligheder? Jeg har boet på Nybrogårdkollegiet og der kom jeg i sin tid ind på en måned (godt nok på et værelse) fordi de fleste vil bo på kollegierne i København. Det ligger helt perfekt, er rigtig hyggeligt, billigt og de har 2-værelses lejligheder med eget køkken og bad. Jeg mener kun, at én af parterne behøver være studerende for at man må bo der. Det administreres også af KAB

• #8   4. nov 2009 det er så svært at få et sted til leje i det område til den pris.. ihvertfald når det er med dyr.. har lige været der vi fik heldigvis i sidste øjeblik lov til at låne penge til en lejlighed men det er sku heller ik let fordi ejendomsmæglere lyver for en :S
    håber selv at have fundet noget inden vi ska være ude

held og lykke med jagten

• #9   4. nov 2009 uha..håper du finder noget..er selv fra bagsværd og boet i skoleparken frem til jeg flyttet til orge da jeg var 13|

• #10   4. nov 2009 nu ved jeg ikke med pris men hvad med værebroparken_? bus 161, 165, 42 og flere går jo derud til

Kommentér på:
Bolig søges AKUT i Lyngby, Søborg...

Annonce