1.137 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
15 Svar
Farum midtpunkt , sjælland .. Farum midtpunkt , sjælland ..
Hejsa .
Er der nogen herinde der kender til farum midtpunkt ?
Er det gode boliger , børnevenligt område, samt hundevenligt ? Hvordan er miljøet , er der godt eller skidt ?
Er der stille og roligt eller meget larm og ballade ??
Mvh
0 synes godt om
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.025
Det andet kan jeg desværre ikke svare på
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.929
aug 2008
Følger: 35 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 175 Svar: 1.763
Synes bare det lyder meget rosenrødt ..
Men vi vil køre derhen i weekend og opleve området med egne øjne , inden vi kaster os ud i det . har nemlig et dejligt hus på landet vi så skal leje ud hvis vi rykker til farum ..
aug 2008
Hej . hvis vi vælger at flytte fra huset til kbh eller jylland , er det kun for 1 år af gangen og derefter ophøre lejeaftale uden varsel medmindre andet er aftalt inden ophør og tror desværre ik vi vil leje ud til folk med dyr pga , ikke alle er ansvarlige dyr/ hunde ejere der passer på andres hjem .
Men har vi ik taget stilling til endnu .
Det eneste vi ved er at vi ønsker at prøve at bo omkring kbh eller aalborg / århus .
mar 2005
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 712
aug 2008
Bor du der ?
Ifølge hende fra KAB , er der ikke så mange invandre efter de har "ryddet" op i det og at flere vil rygge ud ?. Samt at der er mange danske børnefamilier der er flyttet ind på det sidste og at de stræber efter at få flere dk familier dertil ..
Men vi pakker unger og hund og tager en tur derind i weekend ,så vi kan opleve område selv .
Nok det bedste inden vi siger ja eller nej .
Er ikke racist , men ønsker ikke at bo et sted hvor største delen er invandre
aug 2008
PB sendt
mar 2005
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 712
Jeg brydder mig heller ikke om parkerings forholdne syntes det er skummelt når det er mørkt. Og til nogle af lejlighederne skal man gå langt.Da man også går gennem nogle lange gange.
Lejlighederne er fine nok og meget forskellige.
Men kik selv rundt og se hvad indtryk det giver jer.
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.025
feb 2006
Følger: 24 Følgere: 21 Hunde: 4 Emner: 237 Svar: 1.098
hvilken lejlighed har i fået, altså hvad nr??? det kommer utroligt meget an på hvor man bor i farum midtpunkt.
(jeg bor i den godt ende)
med dansk børnefamilie som nabo grønne arialer og hunde legeplads, samt man må have 4 hunde eller katte.
dec 2006
Følger: 33 Følgere: 55 Hunde: 2 Emner: 306 Svar: 4.297
Det er blevet meget bedre, og et mere sikkert sted at være ..
Jeg har selv været ved at flytte ind derude, og det gjorde jeg uden tøven! selve stedet ser ikke SÅ kønt ud, men lejlighederne indeni skulle være fine og rimelig gode af hvad jeg ved :o)
aug 2008
Hende vi talte med fra KAB , sagde vi skulle tage derud og kigge og så vende tilbage med ønske om hvor vi ønsker at bo .
Vi har fået brev om at de kan tilbyde os en 4 rums bolig indenfor èn md .
Lidt hurtigt synes jeg ..
Hvad nr er de gode ende?? .
Mvh
mar 2007
Følger: 51 Følgere: 75 Emner: 250 Svar: 10.640
aug 2008
hejsa . vi regner ik med at ville leje det ud til folk der har dyr , og vi har to der er interesseret i det uden dyr .
Vi ville blive frygtlig kede af , at huset blev ødelagt af katte/ hunde tis eller ødelagt inde matriale , da huset er 100 % istandsat med alt , gulve nyt køkken , bad mm i år .
Har nogen venner der leje deres hus ud og det kostede dem ca 70.000 kr at ordne det efter de sidste lejer og de havde en hund og en kat .
Katten havde tisset på gulvet og det lugtet i hele huset flere mdr efter . Og en hund der havde spist / tygget i det meste af hjemmet .
Så er meget skeptisk over for andre med dyr på det område .
Vi går meget op i vores hjem og vil ikke have det ødelagt af andre.
mar 2007
Følger: 51 Følgere: 75 Emner: 250 Svar: 10.640
Farum midtpunkt , sjælland ..