8.820 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Mummi
Mummi
Følgere: 18 Hunde: 5 Emner: 214 Svar: 1.204

Nem kylling filet i ovn? Nem kylling filet i ovn?

har taget et par store kyllingestykker op af fryseren til i aften, nogen der kender en meget nem måde at lave dem på?, en opskrift til at mixe det hele sammen i et fad og så i ovnen?

jeg gider overhovedet ikke lave mad i aften, hvis det er noget jeg kan tilberede i løbet af dagen er det bare et ekstra +

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Herregårdssten 45 m2 2.700 kr.
  • Samle ikea pax 2.500 kr.
  • Hjælp til at flytte jord 2.000 kr.
  • Skifte batteri på citroen c4 grand picasso 1.650 kr.
  • Møbelsamling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nem kylling filet i ovn?
  • #1   6. nov 2009 jeg pljer at steg dem sammen med madagaskar karry på panden og skære 2 porrer i skiver, kyllingerne lægges i fad med porrerne og 1/2 liter fløde, mums !

• #2   6. nov 2009 du kan lave bagte rodfrugter med kyllingefilet:

persillerod, pastinak, rødbede, gulerødder, knoldselleri, kartofler....etc. hvad I nu kan lide, skæres i grove bidder, vendes i olie og lægges i et ovnfast fad, dryppes med lidt citronsaft, salt og peber, evt rosmarin kviste ved.

fileterne lægges ovenpå, og smøres med olie, salt og peber, og så bager du det ved 180 gr. i ca ½ time til 45 min, hvis kyllingen bliver for hurtig brun kan du lægge noget staniol over så det ikke bliver for tørt.

• #3   6. nov 2009 steg dem medium på panden, put dem i et ildfast fad, hæl flåede tomater/hakkede tomater over også en masse frosne grøntsager, oregano, salt og peber.
    bag det i ovnen i ca. 20min på 200 grader.

evt. put lidt majs ell. æbler i samtidig..

nem og hurtig mad, som smager lækkert smiley

• #5   6. nov 2009 Jeg kan godt lide kyllingefilet i staniol

Kyllingefileterne brunes ved høj varme og med krydderi, man godt kan lide på.

De lægges på hvert sit stykke staniol.

Så lynsteges strimlede grøntsager - forårsløg, peberfrugt, champignoner - hvad I nu kan lide..

Det fordeles over kyllingefiletterne og sættes i ovnen i tyve minutters tid.

Kan med fordel spises med stegte kartofler eller andre rodfrugter...

• #7   6. nov 2009 Malou, det smager også godt, og er supernemt at lave.

Jeg glemte så lige at skrive, at kylingen og grøntsagerne lige skal pakkes ind i staniolen - det skal ikke bare ligger på det ;o)))

• #8   6. nov 2009 cola kylling .... totalt mums (ved godt at det lyder mærkeligt)

• #9   6. nov 2009 Tusind tak for inspiration, jeg vil helt klart bruge jeres ideer i fremtiden, i aften snupper jeg lige pletbjørnens nemme og hurtige opskrift.

Kommentér på:
Nem kylling filet i ovn?

Annonce