burde man ikke ha indset det nu? {{forumTopicSubject}}
sorry men må bare ud med en lettere irritasjon.
det gælder en veninde afmig som jeg har fået mit marsvin af.
da mit marsvin var to uger døde moren og hun blev så sendt til obduksjon og det viste seg der var 1000 ting i vejen bla virus i hjernen og ikke noget mad i tarmene osv og hovedsagen influensa.
influensaen fikk marsvinet som het frøkna av at der var nogen som lod et vindu stå åpent så der kom trek.
alle dyrene våres bor i et rom nede i fårestallen og døren ind til fårene var også åpent.
senere døde så broren til mit marsvin davi fandt det i kramper og vi måtte ta det på en lidt vel brutl møde da der ikke var nogen dyrlege i nærheden.
så efter jul køber hun seg et renraset marsvin med stamtavle og alt og forrige uge spør hun om hun kan sette den ned sammen med mit marsvin fordi hun vil unger. jeg går med på dette på de betingelser at hunnen blir tykkere da den varblevetdrastisk tynd på nogen få dage. så her i weekenden tar hun hjem og skalkomme tilbage lørdag hvilket hun ikke gør så hennes 4 stakkels marsvin får værken mad eller vand.
i onsdags måtte så marsvinet med stamtavle avlives da den plutselig osse var blevet syg og vil hun at jeg skal sette mit marsvin sammen med en af hendes så de slipper at stå alene nu hvor hun kun har tre stk og det ier jeg nei tak til.
i påskeferien døde der osse etmarsvin da den fødte døde unger.
jeg har snakket med hende og hun ved hvad jeg mener om hendes dyrehold(bla fodre sin valp med kattemad fordi hundemad var for dyrt)
vil gjerne høre jeres meninger selv om det sikkert ikke høre til herinde.men må bare ud med det fr jeg er sånn set lidt "knyttet" til dem da hun både hadde moren og faren til mit lille svin.
feb 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 3 Emner: 129 Svar: 2.653
burde man ikke ha indset det nu?