21. dec 2008 Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.634
Missen skærer tænder? {{forumTopicSubject}}
Som nogen nok ved, har jeg en lille kattekilling..
Han er supersød og meeeeegeeeeet kælen. Han er på mit skød det meste af tiden, og vil gerne snakke og kæle hele tiden. Alt i alt en rigtig dejlig kat. Selvom han laver noget ballade og har kostet mig en lysestage
Men han skærer tænder? Synes det er underligt?..
Det er hvis der er den mindste smule berøring omkring hans mund. Både hvis jeg holder under munden, på siden af kæben, kæler ham i området osv. Han skærer altid tænder.. Han fortsætter med at gøre sig til for at blive kælet, og trækker sig hverken væk eller viser nogle tegn på ubehag..
Jeg synes det er vildt underligt?? Har aldrig før oplevet dyr der skærer tænder på den måde? Og især under en hyggelig kæle-session?..
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.634
dec 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 43
Ellers kan det jo også være det bare er hans måde at fortælle han hygger sig ;o)
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.634
jeg tror slet ikke det skyldes smerter.. det er som sagt udelukkende når vi kæler
Jeg har kigget ham i munden flere gange, men finder intet unormalt. Od udover at jeg stikker fingrene ind i munden på ham, er han ligeglad..
Han gjorde det allerede få dage efter jeg fik ham hjem, og han var hos dyrlægen på selve dagen og blive tjekket, og der var intet unormalt..
Og mange tak, er glad for ham
Missen skærer tænder?