{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
696 visninger | Oprettet:

Missen skærer tænder? {{forumTopicSubject}}

Som nogen nok ved, har jeg en lille kattekilling..

Han er supersød og meeeeegeeeeet kælen. Han er på mit skød det meste af tiden, og vil gerne snakke og kæle hele tiden. Alt i alt en rigtig dejlig kat. Selvom han laver noget ballade og har kostet mig en lysestage smiley

Men han skærer tænder? Synes det er underligt?..
Det er hvis der er den mindste smule berøring omkring hans mund. Både hvis jeg holder under munden, på siden af kæben, kæler ham i området osv. Han skærer altid tænder.. Han fortsætter med at gøre sig til for at blive kælet, og trækker sig hverken væk eller viser nogle tegn på ubehag..

Jeg synes det er vildt underligt?? Har aldrig før oplevet dyr der skærer tænder på den måde? Og især under en hyggelig kæle-session?..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Missen skærer tænder?
  • #1   8. nov 2009 Ved ikke om det står tydeligt, nok, men jeg har aldrig oplevet at han skærer tænder, når jeg ikke rører ham omkring kæben?..

• louise s
    louise s Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 43
    #2   8. nov 2009 Tillykke med killingen :o) Jeg har oplevet at bl.a. køer og heste kan finde på at skære tænder når de har smerter, men ved ikke om det også forholder sig sådan med katte.. Har du tjekket ham i mundhulen for at se om der er noget der ser forkert ud - tandkødsbetændelse el. lign.?
    Ellers kan det jo også være det bare er hans måde at fortælle han hygger sig ;o)

• #3   8. nov 2009 Louise,
    jeg tror slet ikke det skyldes smerter.. det er som sagt udelukkende når vi kæler smiley

Jeg har kigget ham i munden flere gange, men finder intet unormalt. Od udover at jeg stikker fingrene ind i munden på ham, er han ligeglad..
    Han gjorde det allerede få dage efter jeg fik ham hjem, og han var hos dyrlægen på selve dagen og blive tjekket, og der var intet unormalt..

Og mange tak, er glad for ham smiley Det er den hittekilling Rotterne fandt for noget tid siden..

Kommentér på:
Missen skærer tænder?

Annonce