{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
631 visninger | Oprettet:

Reklame - Bali fra 7020,- {{forumTopicSubject}}

Hej
Så lige ud af øjnkrogen en annonce med rejser til Bali for 7020,-
Tror min arbejdsgiver vil betakke sig for at jeg sidder og stirrer koncentreret på skærmen resten af formiddagen, så hvis nogen ser den annonce, kunne jeg så få jer til at skrive til mig, hvilket rejsebureau det var ?

Har en veninde som bor på Bali. Jeg har ikke set hende i 14 år, men vi holder kontakten på facebook, mail og julekort. Vil så gerne overraske hende med at komme på besøg, men har ikke lige 28.000,- som andre bureauer tager for 8 overnatninger derude, for 2 personer.

Tak hvis nogen giver mig et prej smiley
Og go' dag til jer alle

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Reklame - Bali fra 7020,-
  • Morten A
    Morten A Tilmeldt:
    nov 2009

Følger: 1 Svar: 4
    #1   10. nov 2009 Google is your friend =

(link fjernet)

• #2   10. nov 2009 Altså mine forældre var på Bali i år i 16 dage med all inclusive på hotellet og mener at de havd 32.000kr på dem begge?

• #3   10. nov 2009 Eneste problem med dit link morten, er at alle priser er uden fly..... Lød også næsten til at være for godt til at være sandt smiley

Mwn Laura hvilket selvskab rejste dine forældre med?

• #4   10. nov 2009 Ja det er jo så spørgsmålet smiley Finder lige ud af det til dig smiley

• #5   10. nov 2009 Min mor tager ik lige telefonen, men skal nok holde dig opdateret... Men deres rejse var spå også sådan noget luksus-noget hvor de boede i en bungalow midt på stranden...

Men jeg tænker at det samme selskab måske har andre hoteller der så er billigere jo smiley

Mener faktisk at det hed Indigo Rejser...

• #6   10. nov 2009 Ifølge deres hjemmside, kan du få 2 overnatninger i Singapore ( vidst nok obligatorisk, skulle mine forældre også) og så 10 dage på Bali på 3 stjernet hotel fra 10.000kr smiley

Prøv at gå ind på www.indigorejser.dk smiley

• #7   10. nov 2009 Ja har kigget...... det ser da spændende ud.... Må lige kigge nærmere....
    Men du må stadig gerne skrive når du har snakket med din mor.. Du må også gerne spørge hende om det er dyrt at leve på bali. altså mad og drikke..

• #8   10. nov 2009 Kan i hvert fald huske at de sagde at det var MEGET MEGET billigt at leve der smiley

• #9   10. nov 2009 oki fedt.... så ved jeg da hva jeg skal spare op til smiley

• #10   10. nov 2009 Har snakket med hende og det var Indigo rejser de rejste med... Men det er da også okay billigt synes jeg smiley Men tror ikke du kan komme til Bali uden at overnatte i Singapore...

• #11   10. nov 2009 Man kan sagtens komme til Bali uden at overnattet i Singapore.
    Det jeg har set på er fra Billund til Amsterdam til Denpasar.
    Jeg ved at man hotelmæssigt får meget for pengene derude.
    Hos fdm-travel er det billigste jeg har fundet ca. 27.500,- (fly og hotel)
    hos MyTravel er det lidt dyrere. Flere bureauer har slet ikke rejser derud i vinterhalvåret.
    Jeg håber at banneret med Bali fra 7020,- dukker op herinde på hundegalleri i aften, når jeg har tid at hænge foran skærmen.
    Jeg ved at Crystal-Divers i Sanur på Bali laver dykkerophold, hvor hver dykker må have en gratis, ikke dykkende overnattende gæst, i værelset, når man bor på det tilhørende hotel (som jeg ikke lige på stående fod kan huske hvad hedder) men det er 2 danske piger som har det.

• #12   10. nov 2009 De rejser mine forældrede kiggede på, kunne man bare ikke undgå Singapore...

• #13   10. nov 2009 Men er det ikke bare at nøjes med flyet også bo hos din veninde? Så kan det sikkert gøres ret billigt....

• #14   10. nov 2009 Det hotel vi vil vælge koster "kun" 3000 for 8 overnatninger.
    Vi kan sagtens bo hos min veninde. Og det overvejer vi også. Hun bor meget balinisisk (meget primitivt, ingen varmt vand o.s.v)
    Hun har sin dagligdag hun også skal have til at hænge sammen og efter 14 års på skrift venskab, kan det måske være rart for både hende og os at vi kan gå hver til sit. At hun ikke skal passe sit arbejde om dagen og os om aftenen.
    Og så er der jo også lige den hage at man, så vidt jeg ved, I Danmark kun kan få penge for en rejse refunderet, hvis man har købt en pakkerejse, i tilfælde af sygdom, rejsekrak o.s.v.

• #15   11. nov 2009 Ja sådan er reglerne jo desværre stadig.... Men kan godt forstå jer ellers. *s*

• #16   11. nov 2009 Den reklame du leder efter er fra et selskab der hedder KLM.

www.klm.com.

De har rejsen til Bali fra 7020,-... Så den lige på et banner på Krak smiley

• #17   11. nov 2009 Laura:
    TAK den side skal checkes ud, når jeg kommer hjem og kan fordybe mig i den.
    Og nu kan jeg se at reklamerne i bunden af tråden også begynder at omhandle rejser til Bali.
    Jeg krydser fingre for at jeg finder den rigtige rejse til den rigtige pris, så vi kan komme ud og hilse på derude.

• #18   11. nov 2009 Laura:
    TAK.
    Havde ellers skrevet lidt mere, men af en eller anden grund, kom teksten ikke med i mit sidste indlæg.

Kommentér på:
Reklame - Bali fra 7020,-

Annonce