1.162 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Gode råd mod ødelagt hår Gode råd mod ødelagt hår

Jeg fik mit hår permanentet for snart et år siden, og aldrig har jeg da fortrudt noget så meget.

Mit hår har været helt og aldeles ødelagt lige siden, og min hovedbund har været tør.

Jeg har prøvet nogle forskellige hårkure, og balsam, men syns ærligt talt det er en begrænset hjælp det giver. Derudover er det blevet studset løbende, for at tage de mange spaltede spidser.

Nogen som har nogle gode råd? :O)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode råd mod ødelagt hår
  • #1   15. nov 2009 I dag var simpelthen dråben. Brugte noget nær 3 kvarter på at redde det ud - derfor blev jeg inspireret til denne tråd smiley

• #2   15. nov 2009 Jeg har fra naturens side kruset træls hår, sådan som du beskriver det.. Og jeg har købt den der Asian Straight hårshampoo og hårkur og det hjælper bare så godt.. også fructis "sprøjt i" balsam til børn.. De to ting gør min hverdag meget nemmere,,,

• #4   15. nov 2009 smiley skulle have været en :O) smiley

* Amicus fidelis protectio fortis *

Ej hvor lækkert! Har før overvejet Asian Straight, men fik skudt det ud af hovedet igen - men det lader da til, det er værd at prøve alligevel!
    Der er virkelig ikke noget værre, end at skulle stå og kæmpe med håret hver dag.

• #5   15. nov 2009 Gizmo @

Jeg blev ikke advaret det mindste. Min frisørs eneste bekymring var at jeg havde meget tungt hår, og krøllerne derfor kunne ''falde ud''

Men hun sagde intet til kvaliteten af mit hår ( mit hår har også altid været sundt og stærkt indtil da)

Hun sagde endda til mig, at hun ville bruge en meget mild form for permanentvæske, som ikke skulle være så hårdt for håret.. Men det var det nu alligevel.. Suk..

• #6   15. nov 2009 Altså jeg kan tydelig mærke om det er den shampoo eller en anden jeg har brugt, men du skal bruge alle tre produkter for at få fuld effekt, men det er det værd.. der er både en shampoo en balsam og noget serum.. Det eneste minus er at håret hurtigt bliver "fedtet" normalt vasker jeg hår hver 3-4 dag fordi det nemt tørre ud, men på denne her vasker jeg hver-hveranden dag... Og jeg bryder mig heller ikke om lugten så derfor bruger jeg den der fructis balsam som samtiig gør håret MEGET nemmere at redde ud.. Men det er ulemper værd.. Jeg bruger 2-3 min på mit hår nu hvor jeg før kunne bruger halve og hele timer...

• #7   15. nov 2009 Klip det af, andet er der ikke at gøre, har lige været igennem samme tur selv - det vokser jo trods alt ud igen.

• #8   15. nov 2009 hej kan kun sige det samme som de andre... klip det så kort som du nu tør og vil

jeg har selv haft en periode hvor jeg havde klippet næsten alt håret af, og nu det heldigvis langt igen...

Kommentér på:
Gode råd mod ødelagt hår

Annonce