{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyremishandling-film til et projekt
  • #1   21. mar 2006 Vil ikke kende til det desværre... Jeg er holdt op med at se sådan noget da jeg blir meget ked a det hver gang og jeg jo godt ved hvad der foregår :-)))
    Er medlem a DB og WSPA man kan ikke li at læse deres blade he he

• #2   21. mar 2006 bare optag et afsnit af Dyrepolitiet i Houston på Amimal planet der er der altid noget dyremishandling

• #3   21. mar 2006 Anne/Jesper M ja har vi også tænkt på.... =)

Conni Staal S sådan har vi det også, men vi skal have et produkt og det er lidt svært at lave noget ud af ler =)

• #4   21. mar 2006 I kan f.eks. lave en kortfilm / dokumentar omkring kamphunde, og evt fortælle udfra filmen hvilke racer man idag betegner som værende kamphunde. essensen med filmen kunne så være : er det hunden eller ejeren der er utlregnelig ?- Kort og godt fortælle at ikke alle Amstaffs, Dogo Agentino, Dogo Canario, osv er sindsyge kamphunde, men de kan også være kærlige og dejlige familiehunde var det noget synes du ?

Links behøver du ikke. Du kan dog kontakte de forskellige ejere af disse hunde racer f.eks. der er ALTID nogle der vil være med til at kaste ny og bedre lys på deres elskede bedste venner? håber i kan benytte jer af mine idér

Kommentér på:
Dyremishandling-film til et projekt

Annonce