1.371 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Jeg fatter ikke en meter... Jeg fatter ikke en meter...

.... Hvorfor skyder de ikke bare Peter???

Er SÅ træt af de reklamer, de er så irriterende og åndsvage at jeg får kuldegysninger når de kommer... Ville hellere se 100 synkroniserede Silik Bang reklamer i streg, end en fra Leasy....

Hvilken er jeres hade reklame?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg fatter ikke en meter...
  • #1   23. nov 2009 Ku ikke have sagt det bedre selv!! smiley haha.. Er også meeeega træt af den!!

• #2   23. nov 2009 Radio reklamer er generelt hæslige smiley

• #3   23. nov 2009 Genialt smiley Altså at de skal skyde ham.

Hader også de reklamer.

• #4   23. nov 2009 Min hadereklame er den med mælken - økologisk mælk.

"Din fedterøv far" - grrrrrrrrrrrrrr - blir så hidsig.

• #5   23. nov 2009 He he, men de får den opmærksomhed, som de håbede...

• #6   23. nov 2009 Også Leasy er en af mine absolutte hade reklamer - specielt hende damen der tænder helt af....Grrrr hun er træls..

Ogggg så kan jeg ikke snuppe ham kommentatoren på tv3+ ...ham der snakker i mellem programmer og fortæller hvad der kommer i løbet af aftenen....
    Han er så træls og snakker om alt muligt,og prøver på at være sjov... smiley

Bedste reklame pt må være det med vufferne der gør julesang og duracel batteri reklamen fordi den er flot lavet smiley

PS Der kan være stavefejl i overstående smiley

• #8   23. nov 2009 JA - Duracell reklamen er superflot smiley

• #9   23. nov 2009 det er ikke let at hedde peter, men hvis i ringer skrider jeg ikke før det virker.... BANG JEG ER DØD :O)

• #10   23. nov 2009 -Alle billedbladsreklamer med Søren Østergaard.
    - Den med Flemming Jensen.
    - ALLE bankreklamer. Fortæl da for ind i helvede hvad det koster at bruge netop jeres skodbank, i stedet for bare at brande.
    - SAS reklamerne med (især med sure Uffe Elleman) men lortemusikken giver mig lyst til at tæve kone og hundene..
    - Marmeladereklamerne med ham den gamle idiot der sidder og vrøvler om gamle dage.
    - Gillette-reklamer. Jamen for helvede. Hvor effektiv behøver en barbering at være??? Det er jo groet ud igen efter 8 timer..
    -Alle reklamer med børn der bærer overals og kasketter på skrå og altid skal svine overdrevet med maden.
    - Cillit bang. Må deres lortevirksomhed brænde ned til grunden.
    - Alle reklamer der bruger musik fra Alfabeat.
    - Reklamer for Politiken. Jeg gider ikke mindes om denne kommunistavis.
    - Den for noget stegemargerine (Becel?), hvor der viftes ubehjælpeligt med nogle grønssager på en pande.
    - Suzuki. Sådan en ivrig lalleglad klovn der vil sælge lortebiler.
    - Fætter BR op til jul. Jamen så skift dog den latterlige figur med garderhuen ud.
    - Tuborg julesne. Er den ikke snart slidt op...
    - Werters echte. "må jeg få sporten" kom til Århus møgunge, så kan du få med bæltet.
    - Toffifee. "gæt hvad der sker når jeg bringer toffifee ind i legen". Gæt hvad der sker hvis du serverer din lortechokolade på min matrikel.
    -Loreal. Gamle kællinger der er retucheret til ukendelighed, ført frem med at de er det værd...
    -DONG. Så sig dog hvad det strøm koster.
    - Nutella. Joakim Bolsen prostituerer sig selv for ussel mammon.
    - Punkt 1. Du godeste. Jeg har næsten ikke ord for hvor tåbeligt det er. Få middelmådige skuespillere til at tale jydsk og spille idoter.

Men ellers er der da mange gode reklamer... eller ikke.

• #11   23. nov 2009 Keld du rammer plet på de fleste ;D

• #12   23. nov 2009 Keld...
    Dit indlæg gav mig lige dagens griner..takker smiley

• #14   23. nov 2009 AAAAHAHHAHA KELD - I LOVE YOU!
    læste den lige op for manden herhjemme og han siger #Way to go , Hils fra mig og sig det er sku cool" - Famne godt man

Såan ska lden remses op ! Woop woop !

• #15   23. nov 2009 kan godt lide den der med at de skal skyde ham hjemme hos os er vi alle sammen ved at få pip af dem min datter gør grin med dem hver gang de kommer griner så bliver de lidt sjovere

• #16   23. nov 2009 Utroligt ingen af jer har nævnt den nye fra tdc med naturisterne... tror jeg er den eneste i min familie der synes den er mega griner.. smiley

• #17   23. nov 2009 Keld: Tak for aftenens griner og you're so right

• #18   23. nov 2009 hva så keld du brænder da helt sammen hahaha
    frygter den dag du holder for rød og der kommer gående 3 personer indenfor reklamebranchen over fodgængerfeltet.
    men ja især de latterlige leasy reklamer, hvordan kan man få penge for at lave sådan noget lort..........aaarrghhh

• #19   23. nov 2009 til gengæld findes der også super flotte reklamer, fx BRAVIA reklamer, dem kunne de godt vise oftere...

• #20   23. nov 2009 irene husk nu at vi kun ses om søndagen ikke smiley

• #21   23. nov 2009 Jeg haaader allways reklamen - have a happy period ALWAYS - tror fandme det er mænd der har fundet på det slogan - man har ALDRIG en god periode når det er den tid på måneden smiley

• #22   23. nov 2009 biva reklamen jeg hader hende damen/tøsen der står og reklamerer for dem (jeg har så efterfølgende hørt at det er chefens datter der gerne ville være kendt - hvilket kunne forklare den yderst dårlige reklame) og nej jeg handler ikke i biva pga den reklame tværtimod smiley

• #23   23. nov 2009 jeg ser næsten aldrig tv. og når jeg endelig gør - er der ikke noget jeg gider se.

men nu bliver jeg jo nød til at se de omtalte reklamer

• #24   23. nov 2009 Jeg må ærligt tilstå at jeg hader reklamer. Både på TV og dem i postkassen. Der er ikke noget mere irriterende, end at komme hjem og postkassen er fyldt med reklamer, for alt det som jeg alligevel bare híver ned fra hylderne.
    Jeg skal bare have nogen reklamer med værktøj og kvinder i undertøj, resten ryger i brændeovnen.

Er der noget der virkelig kan få mine hjørnetænder frem er det reklamer med" nu endnu hvidere, nu endnu skarpere, nu endnu blødere"
    Som f.eks toiletpapir.
    Jamen, hvor blødt behøver toiletpapir være? Ok at det ikke skal være som staniol, men er det meningen at man skal sidde og kæle for sin ringmuskel i 10 minutter, med dette åååh så bløde tolietpapir. Det skal sgu da bare kunne suge uden at det trækker igennem og så koste 11,95 for 8 ruller.

• #25   23. nov 2009 der er ingen hos leasy der hedder Peter haha..

DEn med hoppeboldene var nice.. og så har de sku kastet et hvis stort antal hoppebolde rigtigt ned af den der bakke

• #27   23. nov 2009 Er glad for jeg ikke er den eneste der er ved at få pip at skod reklamer..

Keld: Har 2 ting at sige:
    1. Mega meget "tumbs up", hold op du beskriver godt, kanon grineren.
    2. Du ser vist for meget fjernsyn smiley

Kommentér på:
Jeg fatter ikke en meter...

Annonce